کد خبر: ۳۷۵۸۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
فردا؛ سريال جديد سيروس مقدم كليد مي‌خورد/
تهيه‌كننده «علي‌البدل» از كليد خوردن اين سريال از روز يكشنبه در حوالي همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، الهام غفوري تهيه‌كننده «علي البدل» در گفت‌وگو با تسنيم، از آغاز تصويربرداري اين سريال از فردا در يكي از روستاهاي شهر همدان كه در قصه ناكجاآباد معرفي شده است، خبر داد.

وي افزود: همراه با آغاز تصويربرداري اين مجموعه بازيگراني از جمله مهدي هاشمي و مهدي فخيم‌زاده جلوي دوربين سيروس مقدم مي‌روند و بازي خود را شروع مي كنند.

غفوري درباره نزديك شدن به ايام ماه رمضان و پيش‌توليد اين سريال توضيح داد: پيش‌توليد سريال «علي‌البدل» به دليل نوع خاص طراحي در دكور شهر ناكجا آباد زمان برد و حدود يك ماهي زمان برد تا مراحل پيش‌توليد كار آماده شود.

تهيه‌كننده «علي‌البدل» اضافه كرد: فيلمنامه قسمت‌هاي اوليه اين سريال با توجه به حساسيت و وسواسي كه سيروس مقدم به كار داشته است چندين مرحله بازنويسي شده است تا در نهايت نظر محسن تنابنده و سيروس مقدم جلب شد و كار براي كليد خوردن آماده شد.

«علي البدل» ظاهرا نسخه‌اي ديگر از همان الگوي پايتخت است كه در فضايي فانتزي رقم مي‌خورد.

داستان سريال «علي‌البدل» در روستايي در اطراف همدان رقم مي خورد كه قصه طنز و متفاوتي خواهد داشت و داستان پايتخت را دنبال نمي كند.

سيروس مقدم درباره داستان سريال مي گويد:از اسم سريال كاملا مشخص است كه داستان بر چه اساسي است. داستان در مورد افرادي است كه حضور دارند اما حق راي ندارند. كساني كه در مجالس و شوراها اعضاي علي‌ البدل هستند و در جريان همه امور قرار دارند اما حق راي ندارند.

طعنه هاي سياسي در اين اثر نيز مشابه پايتخت وجود دارد ولي طعنه هاي اجتماعي رنگ و لعاب بيشتري دارند كه در داستان چند خانواده قصه ظهور و بروز مي كنند.

مهدي هاشمي، احمد مهرانفر، ناهيد مسلمي، محسن تنابنده، مهدي فخيم‌ زاده، هادي كاظمي، گوهر خيرانديش، محمود جعفري، حسين محب‌ اهري و فروغ قجابگلي بازيگران اصلي سريال هستند كه به فراخور قصه  بازيگران جديدي به داستان اضافه خواهند شد.

اين سريال قرار است در ماه رمضان 1395 هر شب ساعت 22 از شبكه اول پخش شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها