يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۹۷۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
اخیراً در رسانه‌ها خبری منتشر شده مبنی بر دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با «فریبا کمال آبادی»، عضو ارشد بهاییت ایران که به تازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، کانال طنز ایکیوسان با انتشار تصویر زیر، نوشت: وقتی صداوسیما می‌خواد تصویر دیدار فائزه هاشمی با بهایی‌ها رو پخش کنه!

 

اخیراً در رسانه‌ها خبری منتشر شده مبنی بر دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با "فریبا کمال آبادی"، عضو ارشد بهاییت ایران که به تازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده است.

در بخشی از تصویر منتشر شده از این دیدار، عکسی بر روی دیوار از (عباس افندی فرزند ارشد بهاءالله (بنیانگذار بهاییت که به نام عبدالبهاء شناخته می‌شود و سومین شخصیت محوری بهاییت است، دیده می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۲
حیا ندارند این ها ابروی نداشته یپدر شان را هم می برند
پاسخ
بچه رزمنده 34 ساله ازقم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۲
ببنام خداسلام علیکم ؛ اللهم احصهم عددا وقتلهم بددا ولاتبقی منهم احدا به حق محمد وآل محمد آمین یارب العالمین
پاسخ
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
چی !!!؟؟؟
ناشناس
Netherlands
۱۳:۳۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۴
صدا و سیما باید تعطیل بشه . 37 سال است ه فقط پول هدر می کند و حتی یک بیننده واقعی هم ندارد . از بس که دروغ است و ریا
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
شما برو همون من و تو و بی بی سی و ... خودت رو نگاه که بودجه اش رو دولت انگلستان کثیف میده ، بهایی ها این روزها خیلی دردشون گرفته ، اخه یک ابله یی کاری کرده که برای بهایی ها ابرو بخره اما نتیجه عکس آن بعدها بیشتر مشخص میشه ، بهایی از منافقین هم کثیفتر هستند و دست شون در خون شیعیان تا ارنج آغشته شده ، تعجب من از اینکه این همه دستگاه ها عریض و طویل قضایی و امنیتی فقط نگاه میکنند ! انگار این خانواده منصونیت صد در صد حتی در اهانت به اسلام دارند !
سید امیر علی
France
۱۶:۰۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
۱
۱
جواب ب : شما برو همون من و تو و بی بی سی و ... !!! صدا و سیما ده ها شبکه و بوجه هزار میلیاردی و بیت المال و مردمی و... داره بیننده نداره همه دارن اینا رو میبینند و می پسندند چه بخوای چه نخوای ! اسم خودتو گذاشتی مسلمان به کسانی که هیچ مدرکی ندار ی تهمت و دروغ .و... میزنی ! اگه تو نظرات مردمی نوشته بودی منفی هات زیاد بود !!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها