أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۶۳۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
اکرم محمدی گفت: عده ای کار بازیگری را با مدلینگ اشتباه گرفته اند و فکر می کنند یک بازیگر همواره باید روی سن رژه برود تا دیگران یادشان بیافتد که او هم وجود دارد به نظر من این روند درست نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، اکرم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من  حدود دو سال و نیم است که در هیچ کار  سینمایی و تلویزیونی حضور ندارم البته این بیکاری خودخواسته است و به دلیل شرایط حاکم بر سازمان و فیلمنامه‌های ضعیف است.

خانم بازیگر: عده‌ای بازیگری را با مدلینگ اشتباه گرفته‌اند

وی افزود:عده ای کار بازیگری را با مدلینگ اشتباه گرفته اند و فکر می کنند یک بازیگر همواره باید روی سن رژه برود تا دیگران یادشان بیافتد که او هم وجود دارد که به نظر من این روند درست نیست زیرا یک بازیگر باید پرونده‌ای داشته باشد تا بر اساس آن در کارهای مختلف حضور پیدا کند. من حاضر نیستم با بازی در فیلمنامه‌های ضعیف سابقه کاری خودم را خراب کنم البته این موضوع باعث می شود که همواره مخاطبان از ما بپرسند که چرا حضور نداریم که این موضوع جای تأسف والبته خوشحالی دارد.

این بازیگر عنوان کرد: این روزها بسیاری از بازیگران همواره در کارهای مختلف تکرار می شوند و مخاطبان به طور مدام مردم آنها را می بینند. من درباره خوب یا بد بودن این موضوع صحبت نمی کنم اما این موضوع باعث رکود کارها می شود.

محمدی با اشاره به نامه چند تن از بازیگران زن به معاون سیما تصریح کرد: آن نامه را تأیید نمی کنم و در واقع توهین به خود ما بود که درباره من صدق نمی کند. نمی توان این موضوع را مطرح کرد که به خاطر این که ما ازدواج کرده ایم پیشنهاد کارهای سینمایی و تلویزیونی برای ما کمتر شده است.

بازیگر"مادر" با اشاره به کارکرد خانه سینما گفت: از نظر من خانه سینما کارکردی به جز اعلام مراسم ترحیم به وسیله ارسال پیامک ندارد این را هم باید بگویم که به من چند وقتی حق عضویت خانه سینما را نداده اند و به زودی کارت عضویتم ابطال می شود اصلا من اعضای انجمن بازیگران  خانه سینما را نمی شناسم واین خود باعث تأسف است. در رابطه با شرایط کار در تلویزیون هم باید بگویم که وضعیت بسیار بدی بر سازمان حاکم است به طوری که من بعد از گذشت سه سال از بچه های نسبتا بد هنوز دستمزدم را دریافت نکرده ام.

محمدی ادامه داد: این موضوع بسیار فاجعه بار است به هر حال نحوه زندگی ما با مردم عادی تفاوت دارد و در صورت نبود امکان مالی دچار وضعیت سختی می شویم.

بازیگر" سام و نرگس" خاطر نشان کرد: سینما خانه شخصی ما نیست که با وقوع اتفاق بدی برای یکی از اعضا بگوییم ربطی به ما ندارد خانه سینما باید همه اعضای خود را حمایت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها