أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۶۴۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
یک دندانپزشک بیکار عربستانی با سوزاندن مدرک دانشگاهی خود از تمامی فارغ التحصیلان بیکار دانشگاه‌ها خواست به کمپین سوزاندن مدارک دانشگاهی بپیوندند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، به نظر می رسد برنامه افق 2030 که توسط جانشین ولی عهد عربستان ارائه شده است نتوانسته فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار در عربستان را اقناع کند و آنها در حال تشکیل کمپینی هستند که در اعتراض به بیکاری خود، مدارک دانشگاهی خود را می سوزانند.

یک دندانپزشک عربستانی که با وجود گذشت دو سال از فارغ التحصیل شدنش از دانشگاه هنوز بیکار است با آتش زدن مدرک دانشگاهی خود و قرار دادن تصویر آن در شبکه اجتماعی توییتر و درست کردن هشتگی با نام «احراق الشهادة» از فارغ التحصیلان دانشگاهی که هم اکنون بیکار هستند خواست در اعتراض به این وضعیت مدارک دانشگاهی خود را آتش بزنند.

براساس این خبر تعداد کمی از کاربران با این اقدام مخالفت کرده‌اند و تعداد زیادی از فارغ التحصیلان به این کمپین مجازی پیوسته‌اند.

این هشتگ طی مدت کمی به ترند جهانی دست یافته است. وزارت خدمات شهری عربستان اقدام به فیلترینگ این هشتگ کرده است.

گفتنی است میزان بیکاری در عربستان با جمعیتی 19 میلیون نفری 5/11 درصد است که 49 درصد از این تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
به ما چه مگر در ایران کم داریم آنها به جهت بیکاری مدرک میسوزانند ولی در ایران به جهت بیکاری خود سوزی میکنند و یا خودکشی .که متاسفانه و بدبختانه هر روز در تمام شهرهای ایران شاهد هستیم ..
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها