يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۶۶۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
نیما و همسر خیالی‌اش و یکی از جوانان نخبه و کارآفرین کشورمان از جمله حاضران «خندوانه» این دفعه بودند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز جوان بهانه‌ای شد تا شادی «خندوانه» به همه جوان‌های ایرانی در سراسر دنیا برسد و رامبد جوان هم به مناسبت این روز از حضرت علی‌اکبر (ع) و فداکاری و شجاعت او یاد کرد.

پس از بخش ابتدایی، نیما که از دو شب قبل باز هم به «خندوانه» پیوند خورده بود، با همسر خیالی‌اش به جمع زوج‌های حاضر در استودیو پیوست و بعد که جوان علت این توهم و عدم اجرای آن در واقعیت را پرسید او گفت که موقعیتش پیش نیامده و هنوز فرد مورد نظرش را پیدا نکرده، فارغ از این‌ها گویا پدر و مادرش او را به راحتی زن نمی‌دهند و نمی‌گذارند که با هر کسی ازدواج کند!

نیما همچنین درباره معیار و شرایطش برای انتخاب همسر عنوان کرد: یکی از مواردی که فرد مورد نظر باید داشته باشد، این است که آن خانم از اول با یک میلیارد پول وارد زندگی شود؛ چرا که اگر از همان اول همه چیز درست باشد و نهایتا آرام آرام خراب شود بهتر از این است که از ابتدا چیزی برای از دست دادن نباشد.

او در ادامه از کسانی گفت که این شرایط را داشته‌اند اما در مراحل بعدی سر مسائلی چون انتخاب گل، برادر معتاد طرف و موارد این چنینی به تفاهم نرسیدند و کار به هم خورده است. سرانجام هم این قضیه با آستین بالا زدن رامبد برای نیما و دعوت او به سادگی و قناعت به طور موقت فیصله یافت.

بعد از این‌ها مهمانی که سیامک فرکوش نام داشت و از نخبگان و کارآفرینان جوان کشورمان است، وارد شد.

او در قسمتی از معاشرتش خاطراتی از دوران مدرسه‌اش گفت که در آن یک بار که دیکته‌اش را هفت شده بود، حتی به او جایزه  هم دادند چرا که تا به حال از صفر بیشتر نگرفته بود.

وی که مهندسی نرم‌افزار خوانده و مدتی هم برای دکتری در آلمان تحصیل و زندگی کرده است، راجع به نرفتنش به طور دائم از کشور بیان کرد: با وجود این که موقعیت مناسبی برای من بعد از رفتنم از کشور وجود داشت اما حتی یک لحظه هم نتوانستم فکر رفتن دائم از ایران را بکنم؛ چرا که اینجا را دوست دارم و ایران وطن و هویت من است. همینطور عزت نفسم هم برای من جزو خط قرمزهایم است که بسیار اهمیت دارد.

او همچنین کارآفرینی و فعالیت‌های دیگرش را ادای دینی دانست که به کشورش دارد.

در ادامه پس از لبخند 10 ثانیه‌ای به دوربین و رفتن این جوان، برخی از زوج‌های حاضر خاطرات و ماجراهای بامزه خواستگاری‌شان را تعریف کردند.

رامبد هم در آخر یادآور شد که جوانی کنید، چرا که جوانی کردن به سن و سال ربط ندارد بلکه به حال، عشق، رفتار خود ما و موهبت‌هایی که خداوند به همه داده مربوط است. هدایایی که باید از آن ها بهره مند شویم؛ چرا که شادی و کیف کردن حق مسلم ما در این جهان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها