کد خبر: ۳۷۶۷۱۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه دختر هاشمی رفسنجانی در مقابل رفتارهای ناشایست خود ایستادگی می‌کند و حاضر نیست اشتباهاتش را قبول کند، گفت: این فرد یک آدم منحرف است که مدت‌هاست در زمین دشمن بازی می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، حجت‎الاسلام مرتضی موحدی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: پرداخت حقوق چند ده میلیونی به مسؤولان ظلم فاحش و بزرگی به مردم است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود اگر دولت در این خصوص کوتاهی می‌کند، مجلس شورای اسلامی با استفاده از حق نظارت خود با این گونه افراد برخورد قاطع کند.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه قوه قضاییه و سازمان بازرسی باید با جدیت برای حل این مشکل ورود پیدا کنند و مانع این گونه اعمال در کشور شوند، افزود: با وجود اینکه چندین سال است که بحث یکسان‌سازی حقوق در مجلس مطرح شده، هنوز این کار انجام نشده است!

وی در خصوص رفتار اخیر دختر هاشمی گفت: به نظر من فائزه هاشمی یک مرده سیاسی است و رفتارهایش نشان می‌دهد که این فرد خیلی وقت است که در خدمت دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

موحدی با بیان اینکه متأسفانه دختر هاشمی رفسنجانی در مقابل رفتارهای ناشایست خود ایستادگی می‌کند و حاضر نیست اشتباهاتش را قبول کند، ادامه داد: این فرد یک آدم منحرف است که توقع بیشتری از او نمی‌رود و مدت‌هاست در زمین دشمن بازی می‌کند.

وی در خصوص انگشت‌نگاری اخیر از هیأت ایرانی توسط سعودی‎ها تصریح کرد: دشمن به این وسیله می‌خواهد جنگ شیعه و سنی را در منطقه راه بیندازد که باید در این زمینه هوشیار بود.

موحدی افزود: تیم دیپلماسی ما در مذاکرات باید عزت و آبروی کشور را حفظ کنند و نباید بگذارند سعودی‌ها عزت ما را خدشه‌دار کنند و آن را زیر سؤال ببرند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تیم دیپلماسی ما در این گونه مذاکرات یک مقدار قدرتمند و با اقتدار ورود پیدا کنند، دولت عربستان جرأت چنین جسارت‌هایی را به خود علیه کشور نمی‌دهد.

امام جمعه تویسرکان خطاب به دولت تدبیر و امید گفت: تجربیات سی و چند ساله و همچنین دستورات دینی ما این را بازگو می‌کند که در روابط بین‌الملل هر چه مقتدر و محکم در هر زمینه بایستیم، دشمن کوتاه می‌آید و هرچه رفتار انعطافی در مقابل دشمن پیش بگیریم اوضاع خراب خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها