يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۶۷۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
رییس سازمان زندان ها توضیحاتی را درباره بابک زنجانی و نسرین ستوده و شعار امسال سازمان زندان ها ارایه داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، اصغر جهانگیر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران درباره اولویت های کاری این سازمان در سال 95 گفت: کاهش جمعیت کیفری به جد پیگیری می شود.

وی افزود: شعار امسال ما زندان پاک حق هر زندانی، است. از تخلفات داخل زندان مانند ورود اشیا ممنوعه و مواد مخدر جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه علی رغم پیگیری ها اعتبار لازم برای تهیه بادی اسکنر نداشتیم، امیدواریم با کمک دولت و مجلس این مشکل حل شود.

او افزود: ما باید اشتغال را در زندان واقعی کنیم.

جهانگیر در خصوص اظهارات نسرین ستوده مبنی بر تلاش برای رهایی تعدادی از زندانیان محکوم به قصاص گفت: بدون هماهنگی با قوه قضائیه چنین امکانی وجود ندارد، ضمن اینکه تا کنون چنین درخواستی نشده است.

جهانگیر در خصوص بابک زنجانی نیز گفت: وی همچنان در انفرادی است ولی با برخی مقامات قضایی ملاقات هایی در رابطه با بازگرداندن پول هایش داشته است.

وی افزود: ما در تلاشیم بازدید نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری را از زندان ها تسهیل کنیم تا اعتبارات لازم را در اختیار ما بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها