أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۶۸۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
شنیده ایم پیاله آلبالوی فاسدی را که باید از اکران و حتی تولید آن پرهیز می کردید تا فسادش دامن سینمای کشور را نگیرد این بار می خواهید از طریق شبکه نمایش خانگی تقدیم خانواده های ایرانی کنید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) طی نامه ای به رئیس سازمان سینمایی نسبت به تبعات حضور فیلم «50کیلو آلبالو» در شبکه نمایش خانگی نکاتی بیان کردند.

در این نامه آمده است:

جناب ایوبی، ریاست محترم سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور

سلام علیکم

شنیده ایم پیاله آلبالوی فاسدی را که باید از اکران و حتی تولید آن پرهیز می کردید تا فسادش دامن سینمای کشور را نگیرد این بار می خواهید از طریق شبکه نمایش خانگی نقدیم خانواده های ایرانی کنید.

پیشنهاد می کنیم اقدامی نکنید بار دیگر وزیر ارشاد برای توجیه آن اظهار بی اطلاعی و عذرخواهی کند. چرا که توقع از وزارت ارشاد تقویت سلامت فرهنگی خانواده های ایرانی است نه ترویج فساد و آلودگی.

ضمنا اگر همجنان بر درست بودن رویه اکران اینگونه فیلم ها اصرار دارید و حساسیت ما را از روی سوء تفاهم می دانید با وجود چهار بار دعوت قبلی انجام شده که از طرف شما بی پاسخ ماند.باری دیگر از شما دعوت می کنیم در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق حاضر شده و مسایل خود را در محفل علمی انقلابی مطرح سازید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها