يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۶۹۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس دانشگاه الزهرا (س):
رئیس دانشگاه الزهرا(س) گفت: امروز گروه‌هایی در بیمارستان‌ها به نام غربالگری بدون هیچ قانونی سقط جنین را توصیه می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، کبری خزعلی در همایش خانوادگی "مهدی‌یاوری فرزندآوری" که صبح امروز در ساختمان صبا برگزار شد، با بیان اینکه اگر مسلمانان در جنگ احد، تنگه احد را رها نمی‌کردند مغلوب دشمن نمی‌شدند، افزود: مسلمانان در این جنگ به محض اینکه احساس پیروزی کردند به دنبال غنیمت جنگی رفته و دستور پیامبر(ص) را نادیده گرفتند، این امر موجب شد دشمن به هدف خود دست پیدا کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: آنچه موجب شکست در جنگ احد شد، خود مسلمانان بودند چرا که ابتدا بدون در نظر گرفتن تصمیم پیامبر(ص) تن به این جنگ داده و سپس در ادامه راه هم‌مسیر با ایشان نبودند.

خزعلی با اشاره به عبرت‌های جنگ احد و  با تأکید بر اینکه امروز دستورات رهبر معظم انقلاب باید توسط مردم عملی شود، عنوان کرد: تصمیماتی توسط مردم گرفته شده که رهبر معظم انقلاب موافق آن نبودند اما به نظر مردم احترام گذاشتند، همچنین ایشان روشنگری‌هایی کرده‌اند که اگر مورد توجه قرار نگیرد به سرنوشت جنگ احد دچار خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه امروز 10 درصد جمعیت ایران پیر هستند، ابراز کرد: این آمار در 25 سال آینده تغییر خواهد کرد و همان‌گونه که امروز تعداد جمعیت جوان در کشور آمار بالایی دارد، جمعیت پیر نیز در چند سال آینده بالا خواهد رفت.

رئیس دانشگاه الزهرا(س) ادامه داد: دشمن با نفوذ و برنامه‌ریزی توانسته‌ است در آمار جمعیت ایران تغییر ایجاد کند.

خزعلی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب راه چاره را معرفی کردند و از مردم خواستند به فرزند شیعه که موجب زیاد شدن برکت خانواده است، اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی که با اسم کنترل جمعیت در ایران اجرا شده، با هدف کم شدن جمعیت مسلمانان بوده است، گفت: 15 میلیارد تومان از ردیف بودجه دولت صرف کنترل جمعیت می‌شد که امروز این رقم به 6 هزار میلیارد تومان رسیده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به برنامه نفوذ به دست نیروهای خودی اشاره کرد و افزود: تشخیص افرادی که در جمعیت ایران تأثیر منفی گذاشته‌اند کار آسانی نیست چراکه این افراد پرچم خاصی ندارند.

خزعلی با بیان اینکه روزی هزار قتل عمد (سقط جنین) در ایران انجام می‌شود، عنوان کرد: 6 هزار میلیارد که صرف کنترل جمعیت می‌شود، صرف همین سقط جنین‌ها و عقیم شدن‌هاست که باید این رقم به صفر برسد.

وی با اشاره به اعلام سازمان ملل مبنی بر اینکه نیازی نیست هیچ کودکی در ایران به دنیا بیاید، ابراز کرد: داروهای جلوگیری از بچه‌دار شدن برای بانوان 9 تا 45 سال به رایگان توزیع می‌شد. همچنین گروه‌هایی با نام غربالگری وارد بیمارستان می‌شوند و طبق هیچ قانونی سقط جنین را توصیه می‌کنند.

رئیس دانشگاه الزهرا(س) به سزارین برای مادران اشاره کرد و گفت: این خود یک روش جلوگیری از باروری است زیرا مادر با سزارین پس از دو یا سه زایمان، توانایی باردار شدن نخواهد داشت.

خزعلی با بیان اینکه سن ازدواج در بین جوانان بالا رفته، ادامه داد: دختران در سن 22 یا 23 سالگی ازدواج می‌کنند این درحالی است که بهترین سن بارداری را 25 سالگی معرفی کرده‌اند یعنی زنان 2 یا 3 سال فرصت بارداری دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها