أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۶۹۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام برای آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۵ از روز سه شنبه ۱۱ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه 598 ، حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 روز دوشنبه 10 خرداد بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد.

وی افزود: ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش از روز سه شنبه 11 خرداد آغاز می‌شود و در روز 18 خرداد پایان می‌پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون همزمان با آغاز فرآیند ثبت‌نام و در روز سه شنبه 11 خرداد بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد همچنین پذیرش در برخی از رشته‌ها براساس سوابق تحصیلی است.

توکلی ادامه داد: آزمون رشته‌هایی که پذیرش در آنها از طریق آزمون صورت می‌گیرد در بعدازظهر روز جمعه 22 مردادسال 95 برگزار خواهد شد و درصبح همان روز آزمون کاردانی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها