کد خبر: ۳۷۷۰۸۱
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی در واکنش به توهین جدید «جان کری» به «ظریف» شکست‌های آمریکا در مقابل ایران را به وی یادآوری کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،بتازگی «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در جمع کارمندان سفارت کشورش در وین گفت رسیدن به توافق تاریخی 1+5 و ایران و چگونگی تسلیم شدن وزیر خارجه ایرانی‌ها در مقابل قدرت متقاعدکننده آمریکا، خاطرات ارزشمندی برای بازگو کردن در جمع نسل‌های آینده آمریکاست.

این سخن وزیر خارجه آمریکا واکنش کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت و موجب شد تا ایرانیان شکست‌های آمریکا در رویارویی با ایران را یادآوری و این کشور استکباری را متوجه جایگاه اصلی خود در برابر قدرت ایران کنند.

 

 

*آقای کری! شکار پهپادتان به دست نیروهای ایرانی را نیز تعریف کنید.

 

*آقای کری! طعم سیلی که 9 دی از مردم خوردید را نیز تعریف کنید.

 

*آقای کری! شکست مفتضحانه‌تان در صحرای طبس را نیز تعریف کنید.

 

*آقای کری! دستگیری و اشک‌های روان تفنگداران‌تان را نیز تعریف کنید.

 

*آقای کری! گل استیلی و شکست مقابل تیم‌ ملی ایران را نیز تعریف کنید.

 

*آقای کری! پیشرفت‌ ایران با وجود تحریم‌های بی‌سابقه را نیز تعریف کنید.

 

*آقای کری! ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران را نیز تعریف کنید.

 

به گزارش فارس، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا 5 روز پیش در حاشیه سفر به وین برای شرکت در نشست صلح سوریه، با کارکنان سفارت کشورش در اتریش دیدار و خاطره‌های دوران مذاکرات هسته‌ای را برای آنها بازگو کرد.

بر اساس گزارش ویکلی استاندارد، کری که معمولاً در سفر به کشورهای گوناگون، با کارمندان سفارتخانه‌های آمریکا در آن کشورها دیدار می‌کند، در دیدار با کارمندان سفارت وین که شاهد روند مذاکرات ایران و 1+5 و اعلام توافق وین بودند، به آنها پیشنهاد کرد که در آینده، خاطرات مربوط به این اتفاق «تاریخی» را برای نوه‌هایشان تعریف کنند.

کری خطاب به کارکنان سفارت گفت: «ما سال گذشته و سال قبل از آن، با نشست‌های بیشماری که اینجا برگزار شد، شما را تحت فشار گذاشتیم. بنابر این شما به واقع بخشی از یک سفر عجیب بودید که به یک نتیجه تاریخی منتهی شد، شما می‌توانید آن را همیشه با خود داشته باشید.»

کری ادامه داد: « ... حتی می‌توانید کمی پیاز داغ قضیه را زیاد کنید و برای نوه‌هایتان تعریف کنید که چگونه در یک اتاق نشستید و ظریف را مجبور کردید که در برابر قدرت متقاعدکننده شما، تسلیم شود.»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
۲۹
۱۰
خاک بر سر آنهائی که این نظام و مردم آن را در مقابل این جانیان و آدم کش های دنیا این گونه خار و ذلیل نشان دادند . لعنت خدا بر ساده لوحان و خوش باوران که هنوز هم رگ غیرتشان به جوش نیامده است.
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
۶
۱۰
خوشبختانه گفت ظریف و شکست دادند که دست پرورده خودشان بود و به ایران نسبت ندادند
پاسخ
علي
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
۶
۱۳
دلواپسا اگه خبر رو درست و كامل بخونين نوشته به شوخي گفته ،"و ميتونيد پيام داغشم زياد كنيد و به نوه هاتون بگيد تسليم شد"
پاسخ
صمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
بسیاری از شوخی ها در واقع شوخی نیستند و کاملا جدی.
با فرض شوخی بودن یکی از مسولین شوخ ما هم به شوخی جواب دندان شکن بدن البته اگر کدخدا ناراحت نمیشه
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
۲
۱
جان کری فعلا خوشحال باش و با دمت گردو بشکن.کابوس شب ها و کابوس بیدارهاتون سال دیگه میاد و جوابی رو که این دولت به شما نداد رو با تمام قدرت بهتون میده.
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۴۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
۳
۰
دوستان دقت کردید که اکثر افتخارات ما در مقابله با آمریکا توسط نیروهای سپاه انجام گرفته برا همین هم هست آنها اینقدر از سپاه بد می گن
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
۳
۰
شکار پهباد و نهم دی البته کار افراد و جریان مومن انقلابی بود نه کار اصلاح طلبان و جناب ظریف لذا کاربران یادشون رفت و صورت مسیله رو عوض کردند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
۳
۰
البته این افتخاراتی که بعضی کاربران به رخ جان کری کشیدند کار جناح مقابل اقای ظریف هست.لطف میکردند از کارهای اقای ظریف و همفکرانشون به رخ کری میکشیدند نه از کارهای جناح انقلابی و سپاه و اصولگراها
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
امریکای جنایتکار داعش پرست : همیشه یک ایرانی ظریف را تهدید کنید ُ چون بعد از مدتی سروصدا وداد وفریادهای الکی ُ چون اگر نگوییم صددرصد بالاخره نودو نه درصد را حتما تسلیم می شود .
پاسخ
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
۰
۴
دلواپسا زیر سلطه چینو روسیه هستید احساس استقلال میکنید؟ پولتونو هند بلوکه میکنه هیچ کاری نمیکنید ، عربستان مردمتونو میکشه کاری نمیتونید بکنید ، بحرین تحدیدتون میکنه ... به چی مینازید ؟ قایق های تندرو که هیچ ارزشی واسه جون نظامیاتون قائل نمیشه ؟به هواپیماای 30 یا 40 سال پیش روسیه ؟ یا تانک 30 سال پیش ؟ برید ببینید روسیه چند درصد گمرگ از کالاهای ایرانی میگیره ؟یا هند ... خود کرده را تدبیر نیست
پاسخ
ناشناس
Sweden
۱۶:۱۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
ما مسلح به الله اکبریم
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
۲
۰
خواستم نظر ندم ولی دلم طاقت نیاورد.اینم نتیجه برد-برد مذاکرات!!!! کاش به شیطان بزرگ خوشبین نمی شدند.
پاسخ
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
۲
۰
ولش کنید شعور نداره
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
۲
۰
آقای ظریف و دوستان آنها رراهی را رفتند که ابو موسی اشعری رفت امیدوارم که در فردای قیامت جوابی برای خون شهداء داشته باشند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها