أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۲۵۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 ، حسین کعبی بازیکن سابق پرسپولیس امروز مهمان برنامه 90 است، با او تماس گرفتیم تا بدانیم می خواهد در این برنامه درباره چه مسائلی صحبت کند.

 

به چه بهانه ای به برنامه 90 دعوت شدید؟

 

به خاطر خوش تیپی (با خنده).

 

مورد دیگری وجود ندارد؟

 

سوای شوخی من تا حالا هیچ برنامه ای نرفتم و وقتی فردوسی پور از من دعوت کرد، حرفش را زمین نینداختم. من 90 را خیلی دوست دارم و دنبال می کنم، یک روز پیش عادل، جان بچه ام را قسم خوردم که به برنامه اش می روم و وقتی گفت می خواهم یک برنامه خوب داشته باشم گفتم در خدمتم.

 

درباره چه مشکلی می خواهی صحبت کنی؟

 

من درباره فوتبالی که بازی می کردم و اینکه الان کجا هستم می خواهم صحبت کنم، مردم دنبال حسین کعبی می گردند که ببینند چه بلایی سرش آمده، من به خاطر مردم به این برنامه می روم.

 

پس دنبال افشاگری یا مسائلی از این دست نیستی.

 

خیر، من به هیچکس توهین نمی کنم، قبلا شاید بی تجربه بودم و برخی حرف ها را می زدم ولی الان باتجربه شده ام چون سنم بالا رفته است، این فوتبال هیچ ارزشی برای من ندارد، بعد از اولادی و نوروزی خیلی چیزها یاد گرفتم، من دنبال دوست می گردم نه دشمن!

 

منتظر یک 90 جنجالی باشیم؟

 

می روم حرف دلم را بزنم تا خدا چه بخواهد.

 

بانک ورزش


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها