يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۲۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
«سو سی پیونگ» سفیر کره شمالی در سازمان ملل در ژنو روز دوشنبه، سخنان «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر گفت وگو با رهبر کره شمالی را «تبلیغات سیاسی» خواند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، ترامپ هفته گذشته به خبرگزاری رویترز گفت که در صورت ورود به کاخ سفید مایل است در تلاش برای توقف برنامه هسته ای «پیونگ یانگ » با رهبر کره شمالی گفت وگو کند.
سو سی پیونگ روز دوشنبه به رویترز گفت: صرفنظر از تصمیم ترامپ به مذاکره یا عدم گفت و گو، تصمیم گیری در این باره با رهبر عالی کره شمالی است.

وی افزود: به اعتقاد پیونگ یانگ، ایده ترامپ یا همان گفت وگو، بی معنی و غیرمنطقی است. این سخن برای استفاده در انتخابات ریاست جمهوری است. یک نوع آگهی و تبلیغات سیاسی است. این چیزی جز یک نمایش انتخاباتی نیست.

نماینده کره شمالی درسازمان ملل از آمادگی کشورش برای بازگشت به مذاکرات متوقف شده گروه شش جانبه درباره برنامه هسته ای پیونگ یانگ خبر داد و گفت، چین و روسیه موافق این پیشنهاد هستند اما، آمریکا، کره جنوبی و ژاپن با آن مخالفت کردند.

وی افزود: ما به عنوان یک کشور هسته ای مسئول، هیچگاه در استفاده از این تسلیحات پیشقدم نخواهیم شد. در صورتی که اگر آمریکا ابتدا از این تسلیحات استفاده کند، ما نیز ناچار به استفاده از قدرت هسته ای خود هستیم. ما به عنوان یک کشور هسته ای،به تعهدات مان در زمینه منع اشاعه فن آوری هسته ای عمل می کنیم.

کره شمالی به خاطر آزمایش های هسته ای و موشکی ژانویه و فوریه گذشته با شدیدترین تحریم های سازمان ملل در 20 سال گذشته مواجه شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها