أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۳۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
رای معنادار منتخبین خبرگان پنجم به آیت الله جنتی:
در نخستین جلسه مجلس خبرگان پنجم آیت‌الله احمد جنتی با کسب 51 رأی رئیس پنجمین دوره مجلس خبرگان شد. برپایه این خبر آیت‌الله شاهرودی با 13 رأی و آیت‌الله امینی با 21 رأی از رسیدن به جایگاه ریاست پنجمین دوره مجلس خبرگان باز ماندند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در نخستین جلسه مجلس خبرگان پنجم آیت‌الله احمد جنتی با کسب 51 رأی رئیس پنجمین دوره مجلس خبرگان شد.


برپایه این خبر آیت‌الله شاهرودی با 13 رأی و آیت‌الله امینی با 21 رأی از رسیدن به جایگاه ریاست پنجمین دوره مجلس خبرگان باز ماندند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمدسروش هرسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
۱
۱
....الحدلله....
پاسخ
اناری جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
۱
۱
نفرآخرازنظرمردم رئیس شد این یعنی دهن کجی علمای دین ومدعیان اخلاق به مردمی که امام خمینی میگفت میزان رای ملت است
پاسخ
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
قیاس مع الفارق نکنید. از شما که جانبازی بعیده برادر (البته بعید میدونم الان هم جانباز باشید) مث اینکه بگیم چرا آقای لاریجانی رئیس مجلس شد درحالی که آقای عارف بیشترین رای رو از نظر تعداد آرا توی کل کشور داشته... ضمن اینکه مطمئن باش اخوی اگه انتخابات خبرگان کشوری برگزار میشد قطعا آقای جنتی بیشترین آرا رو کسب میکردند و اول میشدند. برادر عزیز کشور ایران فقط تهران نیست...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
۲
۱
الحمدلله رب العالمين.خدا را صد هزار بار شكر كه كوتاهي مردم تهران با درايت و بصيرت مردم ساير شهرها و روستاهاي ايران ,جبران و اكثريت مجلس بسيار مهم خبرگان از دلسوزان و خبرگان و بابصيرت و ولايي تشكيل گرديد و فردي به رياست اين مجلس برگزيده شد كه در طول ساليان گذشته از آغاز نهضت تاكنون يار و ياور واقعي ولايت و رهبري و خار چشم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب و منافقين داخلي و پناه برده به دامان اربابان شيطان صفت غربي و عربي , بوده و هست.
پاسخ
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
۲
۱
جانم / احسنت به خبرگان ملت
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
۲
۱
پیام ملت و آقای هاشمی فهمید؟
پاسخ
زهرایی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
۲
۱
توهین و بی ادبی اصلاح طلبان به آیت الله جنتی حکایت از سوزش شدید دارد/ اب بهترین دوا برای
پاسخ
سبحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
۲
۱
درود بر جنتی
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
۲
۱
یک ضربه محکم و گیج گننده بو د به انگلیس و امریکا و ازنا ب داخلی اش که دچار تو هم شده بو دند و بد نبال لقمه های بزر گتر از دهانشان می گشتند و از شو رای رهبر ی سخن می گفتند
ایت الله جنتی خار چشم انگلیس و رهر و انش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها