يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۳۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
مجمع عمومي فوق العاده شرکت بیمه نوین با موضوع افزایش سرمایه صاحبان سهام صبح امروز در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این شرکت به منظور بررسي و تصویب افزایش سرمایه پیشنهادی هیأت مدیره، صبح امروز سه شنبه 4 خرداد 1395 با حضور 77.7 درصد از سهام داران و نمایندگان قانونی آنها، نمایندگان سازمان بورس و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در اين مجمع عیسی شهسوار خجسته به عنوان رئيس جلسه، مسعود اژيه و محمد بديعي جارياني به عنوان ناظر و عليرضا معظمي به عنوان منشي انتخاب شدند.

در ابتدای مجمع حسین کریم خان زند؛ مدیر عامل بیمه نوین ضمن خوشامدگویی به سهامداران و تبریک اعیاد شعبانیه، به طرح کلیات افزایش سرمایه شرکت پرداخت و تأکید کرد: در شرکت های بیمه افزایش سرمایه به معنای افزایش توانگری و امکان حضور فعال و مشارکت بیشتر در پروژه های بزرگ اقتصادی با هدف افزایش سوددهی و پرتفوی شرکت خواهد بود. 

وی در ادامه گفت: خوشبختانه در دو سال اخیر تصمیمات بسیار خوبی توسط هیأت مدیره بیمه نوین جهت دقت در انتخاب و مدیریت ریسک رشته های زیان ده اتخاذ شده است. همچنین انجام تمام امور کارشناسی و پرداخت خسارت در بیمه های اتومبیل و درمان به صورت مستقل و توسط نیروی انسانی در داخل شرکت صورت می گیرد و این امر نشان از توانایی بیمه نوین در توسعه فعالیت ها و ارائه خدمات ویژه و اثرگذار به بیمه گذاران است.

در این مجمع مصوب شد اختیار افزایش سرمایه شرکت  از مبلغ 800 میلیارد ريال به مبلغ 2500 میلیارد ريال از محل مطالبات و آورده نقدي سهامداران به مدت 2 سال در اختيار هيأت مديره قرار گیرد. همچنین مقرر شد در مرحله اول سرمايه شركت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدي از مبلغ 800 ميليارد ريال به مبلغ 1500 ميليارد ريال افزايش يابد. 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها