يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۳۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: نمی‌دانم فردوسی‌پور با من چه مشکلی دارد اما می‌دانم او به دنبال تحقیر استقلالی‌هاست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علی لطیفی درباره اینکه چرا تیمش در بازی آخر خود در مسابقات لیگ دسته دوم  6 گل از تیم نفت امیدیه دریافت کرد، اظهار داشت: تیم ما به چند دلیل در بازی آخر خوب بازی نکرد و من به بخشی از آنها اشاره می‌کنم. اول اینکه صعود ما به لیگ یک در فاصله 3 هفته مانده به پایان مسابقات تقریبا قطعی شد و دو بازی آخر‌مان هم حالت تشریفاتی داشت. این مسئله اقتدار تیم‌مان را نشان می‌دهد.

وی افزود: در یک بازی مانده به آخر‌مان 5 گل به تیم شاهین بوشهر زدیم که همان مقطع همه گفتند درود به شرف‌مان که در بازی تشریفاتی این‌قدر خوب ظاهر شویم اما در بازی آخر بازیکنان آن طور که باید انگیزه نداشتند. این موضوع دلیل محکمی داشت و آن هم مسئله مالی بود. ما نتوانسته بودیم به تعهدات مالی‌مان در قبال بازیکنان عمل کنیم و به قولی که در این مورد قبل از بازی آخر به آنها دادیم عمل نکردیم تا اینکه 7 بازیکن تیم اردو را ترک کردند. در حقیقت ما بدون 7 بازیکن اصلی خود به امیدیه رفتیم و این موضوع خیلی به ضررمان تمام شد.

سرمربی تیم اکسین البرز یادآور شد: در کنار این مسائل وقتی به امیدیه رسیدیم هوای آنجا تقریبا 55 درجه بالای صفر بود و چنان گرما و رطوبتی در آنجا حاکم بود که نفس کشیدن را برای‌مان سخت می‌کرد چه برسد به اینکه بخواهیم فوتبال بازی کنیم. یکی از دونده‌ترین بازیکنان ما در بین دو نیمه بازی به من گفت که در دقیقه 10 بازی بدنش خالی کرده است. حتی داوری هم در این بازی علیه ما بود تا اینکه من به خاطر اعتراض به او 2 بار تا آستانه اخراج پیش رفتم.

لطیفی در پاسخ به این سوال که چرا فیلم این بازی در دسترس نیست، عنوان کرد: در مورد فیلم بازی ما مسئول نیستیم چرا که در این بازی میهمان بودیم. اینکه میزبان مسابقه فیلم بازی را چه کار کرده من بی‌اطلاع هستم اما این را مطمئن هستم اگر در این بازی چیزی مشکوکی دیده می‌شد ناظر مسابقه حتما آن را به فدراسیون گزارش می‌کرد. مطمئن باشید تیم ما در گرمای امیدیه با شرف بازی کرد و نتیجه‌ای که اتفاق افتاد دلایل خودش را داشت.

وی با انتقاد از مجری برنامه نود که شب گذشته در این برنامه به این موضوع پرداخت گفت: می‌دانم فردوسی‌پور  چه مشکلی با من دارد که به این مسائل دامن می‌زند آن هم بدون اینکه در این‌باره چیزی بداند یا تحقیقی کرده باشد. فصل گذشته وقتی من بازیکنان راه‌آهن را جمع کردم و به نوعی جلوی انحلال این تیم را گرفتم عادل در برنامه‌اش هیچ صحبتی در این مورد نکرد اما بعد از چند بازی به مسائلی پرداخت که اصلا واقعیت نداشت. فردوسی‌پور به خاطر اینکه برنامه‌اش مخاطب داشته باشد دست به هر کاری می‌زند. او خیلی راحت با آبروی افراد بازی می‌کند.

لطیفی اضافه کرد: فصل پیش یک مربی لیگ برتری بازیکنی را به تیمش آورد که همه رسانه‌ها به آن پرداختند اما عادل در برنامه‌اش حتی یک کلمه هم به این موضوع نپرداخت و دلیلش هم این بود با این مربی رفاقت چند ساله دارد. در واقع وقتی عادل با یکی رفیق باشد خیلی از او حمایت کرده و اصلا کارهای منفی‌اش را نمی‌بیند اما کافی است او با یکی بد شود آن وقت در رسانه ملی با آبروی او بازی می‌کند. 

سرمربی تیم اکسین البرز گفت: فردوسی‌پور دوست دارد ما استقلالی‌ها را تحقیر کند و به خاطر همین است که هواداران استقلال تمایلی به دیدن برنامه‌اش ندارند و از او روی برگردانده‌اند. او برود تحقیق کند که چرا برنامه‌اش در این 5 سال اخیر نیمی از بینندگانش را از دست داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
فردوسی پور به بهانه شفاف سازی در فوتبال همه را با هم رو در رو کرد و حرمت ها را از بین برد کوچک تر با بزرگتر شاگرد با مربی همه را با هم در انداخت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها