أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۳۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
توکلی:
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حداقل کاری که باید آقای هاشمی در قبال فائزه انجام دهد این است که او را از دانشگاه آزاد بیرون کند.
به گزارش پایگاه 598، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با بسیج، درباره دیدار فائزه هاشمی با یکی از سران فرقه ضاله بهائیت و زمینه سازی برای تحریم های حقوق بشری علیه ایران گفت: اقدام فائزه هاشمی یک لاابالیگری دینی است که هیچ مسلمان شیعه ای حاضر نیست دست به این اقدام بی شرمانه بزند.

وی افزود: حداقل کاری که باید آقای هاشمی در قبال فائزه انجام دهد این است که او را از دانشگاه آزاد بیرون کند.

توکلی خاطرنشان کرد: فائزه هاشمی دارای افکار انحرافی است و رفتار او مصداق جریان انحرافی است.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: با این گونه اقدامات، بهایی ها مدعی می شوند که جمهوری اسلامی حقشان را ضایع کرده است و همین باعث تحریم های حقوق بشری علیه ایران می شود لذا اقدام فائزه هاشمی دستاویزی برای تحریم علیه ایران است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
بهائیت فقط یک فرقه ساخته انگلیسیهاست و هدفشان رواج فساد و بی دینی در ایران است و ادمهای کثیفی هستند و کثیف تر از انها فائزه ای است که از انها حمایت میکند و این نشان میدهد که فائزه یا مسلمان نیست و یا انچنان کینه در دل دارد که از فرط کینه دین و ایمان را فراموش کرده .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها