يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۳۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
مربی تیم تراکتورسازی گفت: «برای حاشیه های تیم النصر آمادگی کامل را بین بازیکنان تیم ایجاد کرده ایم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، رحمان رضایی درباره بازی امروز تراکتورسازی مقابل النصر اظهار داشت: «زدن سه گل در دیداری که حریف تان قطعا برای بستن بازی به میدان می آید کار آسانی نخواهد بود. ولی ما درصدد هستیم تا بتوانیم ظرف 10 دقیقه ابتدایی به گل برسیم. اگر این اتفاق بیفتد فشار عصبی از روی تیم ما برداشته و کاملا روی تیم حریف سایه خواهد افکند.»

 

وی افزود: «برنامه داریم تا در همان دقایق ابتدایی حریف را به شدت تحت فشار قرار دهیم. چون در غیر این صورت هر چه از زمان بازی جلو برویم و نتوانیم گل بزنیم بار فشار روحی و روانی که روی تیم ما حاکم شده بیشتر و از تیم حریف کاسته می شود.»

 

رضایی با اشاره به حضور هواداران تراکتورسازی تاکید کرد: «قطعا حضور هر چه بیشتر تماشاگران می تواند این هیجان را در بازیکنان ما افزایش بدهد که زودتر به گل برسند و در نقطه مقابل این فشار را روی بازیکنان النصر ایجاد خواهد کرد که آنها مرتکب اشتباه شوند. النصر در بازی امروز به چیزی جز حفظ نتیجه فکر نخواهد کرد. آنها حتی با دو گل خورده هم برنده می شوند.»

 

مربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «نکته ای که باید در این بین به آن توجه کرد حاشیه سازی های حریف است. ما در بازی رفت به شدت از این نظر لطمه خوردیم. چه درون میدان و چه بیرون از زمین. آنها حتی در فاصله بین دو نیمه در راهروی رختکن داد و بیداد و آنقدر سر و صدای بی دلیل به وجود آوردند که ما نمی توانستیم در داخل رختکن تمرکز کرده و تاکتیک های ما را مرور کنیم. قطعا آنها در بازی امروز هم قصد حاشیه سازی خواهند داشت.»

 

رضایی در پایان ابراز امیدواری کرد: «چشم بازیکنان ما امروز به سکوهای ورزشگاه یادگار امام است و قطعا حضور تماشاگران این نکته را به آنها یادآوری خواهد کرد که تا چه اندازه مردم تبریز دوست دارند امروز تراکتورسازی برنده از زمین خارج شود. نقاط ضعف و قوت حریف را بررسی کردیم و فقط امیدوار هستیم بدشانسی های بازی رفت نصیب مان نشود. در دوبی ما حمله می کردیم النصر گل می زد. انشاءالله امشب هم حمله کنیم و هم گل بزنیم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها