يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۴۳۳
زمان انتشار: ۱۷:۱۴     ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
بختیار رحمانی به رفقای استقلالی خود در این تیم پیغام داد که قصد دارد به فوتبال قطر و یکی از دو تیم ام الصلال و یا الخریطیات برود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، استقلالی ها به شدت به دنال جذب بختیار رحمانی هستند و بارها به این بازیکن پیغام داده اند که پای میز مذاکره بنشینند اما موفقیتی نداشته اند.

 

بختیار رحمانی به شدت از این موضوع استقبال کرده اما وقتی به وی پیشنهاد نجومی دو باشگاه قطری رسید دچار تردید شد و به رفقای استقلالی خود پیغام داد که می‌خواهد راهی قطر شود.

 

ظاهرا قرار است رحمانی به الخزیطیات و یا ام الصلال برود و این موضوع را هم به گوش استقلالی‌ها رسانده است.

 

رحمانی امشب برای آخرین بار با پیراهن تراکتورسازی به میدان خواهد رفت و پس از آن احتمالا راهی قطر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها