أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۴۴۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
شورای امنیت روسیه با انتشار بیانیه‌ای در خصوص وضعیت سوریه اعلام کرد که کشور سوریه به هیچ وجه به افغانستانی دیگر تبدیل نخواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، شورای امنیت ملی روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که سوریه به هیج وجه به افغانستان دوم مبدل نخواهد شد.

بر اساس این گزارش در بیانیه شورای امنیت روسیه تصریح شده است: نیروهای هوایی روسیه در عملیات مشترک با سوریه نزدیک به ۲۸ هزار تروریست از مجموع ۸۰ هزار عناصر گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره را در سوریه به هلاکت رساندند.

در همین زمینه بیان شده است: این رقم یعنی ۳۵ درصد تروریست های ۲ گروه کشته شده اند؛ این در حالی است که ائتلاف ضد داعش به فرماندهی آمریکا در طول ۲ سال فقط ۵ هزار تروریست را به هلاکت رسانده است.

در ادامه این بیانیه و در همین راستا عنوان شده است: عملیاتی که روسیه در سوریه انجام داد، به صورت دقیق و مبتنی بر یک برنامه قوی بوده است.

در بخش دیگری از این بیانیه اعلام شده است: هدف اصلی روسیه در سوریه که به دنبال تحقق آن است، آغاز گفتگوی سیاسی به عنوان تنها راه پایان دادن به بحران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها