يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۴۴۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
ایگور استیماچ که فاصله چندانی با سرمربیگری استقلال نداشت، حالا کمترین شانس را برای نشستن روی نیمکت آبی‌های پایتخت دارد.
به گزارش پایگاه 598 ، برنامه دیشب نود علاوه بر محرم نویدکیا، قربانی‌های زیادی داشت. مدیران و مربیانی که با افشاگری و حرف‌های تند نویدکیا، سیبل انتقادات شدند و کاپیتان سپاهان نشان داد زیاد هم شبیه حرف‌ها و ادعاهای‌شان نیستند. یکی از افرادی که نویدکیا انتقادات تندی از او انجام داد، استیماچ سرمربی سابق سپاهان بود. سرمربی که به گفته نویدکیا بازیچه دست مدیرعامل باشگاه بود، به لطف یک واسطه روی نیمکت سپاهان نشست و کارنامه موفقی هم نداشت.

 

استیماچ در کنار منصوریان و کرانچار، جدی‌ترین گزینه استقلال برای فصل آینده بود و حالا این افشاگری‌ها، آینده او را به خطر انداخته است. چهره استیماچ بعد از حرف‌های دیشب نویدکیا تفاوت زیادی در اذهان عمومی کرده و مدیران استقلال هم نگران انتخاب او به عنوان سرمربی تیم هستند. به خصوص که این فصل، مدیریت بازیکنان یکی از مشکلات بزرگ مظلومی بود و شاید با انتخاب استیماچ این مشکل بیشتر از قبل خودش را در این تیم نشان دهد.

 

فعلا تنها کسی که از حرف‌های دیشب نویدکیا سود کرده، علیرضا منصوریان است. مربی که حالا در یک قدمی استقلال قرار گرفته و رقبایش، با اتفاقات و اتهامات عجیب یکی پس از دیگری کنار زده می‌شوند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها