يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۴۵۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
دولت راستگویان پیام انتخاب خبرگان پنجم را دریافت کند:
خار چشم انگلیس خبیث و همان شخصی که مورد غضب غربیها و دنباله روهای داخلیشان بود بعنوان رییس مجلس خبرگان انتخاب شد تا باز همه بدانند که با فریاد و غوغاسالاری و جوسازی، راه انقلابی مردم و نمایندگانشان عوض نمیشود و البته دور از ذهن نیست که آن جریان پیروز مدعی! اینبار هم بنا کند به بهانه گیری و زیر میز زدن و ادعای اینکه جنتی رقبای خود را حذف کرده بود!!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، تا پیش از انتخابات هفتم اسفند،جریانی که به فرموده رهبر انقلاب، در سال هشتاد و هشت رفتار نانجیبانه ای داشتند باز هم بنا را گذاشته بودند بر زدن زیر میز و بهم ریختن قواعد بازی و از هر تریبونی برای کوبیدن شورای نگهبان و خصوصا آیت الله جنتی استفاده می کردند. 


انتخابات برگزار شد و حامیان این جریان در تهران تمام تلاششان را کردند تا گوش به فرمان بی بی سی از راهیابی آیت الله مصباح و یزدی و جنتی به مجلس خبرگان و افراد ارزشی به مجلس شورای اسلامی جلوگیری کنند تا اینکه با رای آوری نسبی در تهران، غرور کاذبی برای اشخاصی پیدا شد که تا چند روز پیش از آن میگفتند تعداد نامزدهای ما به تعداد انگشتان دست هم نمیرسد! و اینگونه در بوق و کرنا کردند که ما پیروزیم و بزرگانشان نیز این انتخابات و رای های حاصله را معنادار توصیف کردند!! و گمان کردند ایران فقط تهران است.

پس از گمانه های زیادی که درباره ریاست خبرگان وجود داشت و فضاسازیهایی که مبنی بر حمایت احتمالی هاشمی رفسنجانی از آیت الله امینی ایجاد شده بود شاهد آن بودیم که خار چشم انگلیس خبیث و همان شخصی که مورد غضب غربیها و دنباله روهای داخلیشان بود بعنوان رییس مجلس خبرگان انتخاب شد تا باز همه بدانند که با فریاد و غوغاسالاری و جوسازی، راه انقلابی مردم و نمایندگانشان عوض نمیشود و البته دور از ذهن نیست که آن جریان پیروز مدعی! اینبار هم بنا کند به بهانه گیری و زیر میز زدن و ادعای اینکه جنتی رقبای خود را حذف کرده بود!!

انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی متوقف شدنی نیست...

*دکتر حسین صفدری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
به خدا قسم وقتی خبر اتتخاب آیت الله جنتی را شنیدم از خوشحالی اشک شوق ریختم وخدا راشکر کردم از اینکه دل ملت وحضرت آقا شاد شد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها