يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۴۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تمدید قرارداد با اسپانسر این باشگاه در اولویت قرار دارد، گفت: سرمربی تیم فهرست بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده را به باشگاه داد و رفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمد زادمهر، در رابطه با شرایط باشگاه پرسپولیس گفت: علی اکبر طاهری هم به عنوان مدیر، کارهای مربوط به باشگاه را پیگیری می کند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تا زمان شروع دور جدید تمرینات، نفرات مورد نظر جذب خواهند شد یا خیر؟ افزود: برانکو پیش از ترک ایران لیستی را به باشگاه داده و طاهری هم طبق همان لیست امور را پیگیری می کند. فعلاً باشگاه یک بازیکن را جذب کرده است و با چند گزینه دیگر نیز درحال مذاکره است و پس از نهایی شدن، این اسامی اعلام می شود.

 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته فنی در رابطه با جذب بازیکنان جدید نظر می دهد یا خیر؟ تصریح کرد:‌ ما به کادر فنی تیم اعتماد کامل داریم و ایشان طبق نیاز تیم، به مدیریت باشگاه لیستش را ارائه داده است.

 

زادمهر در رابطه با اینکه پرسپولیس برای جذب بازیکن از نظر مالی مشکلی نخواهد داشت؟ گفت: اولویت ما تمدید قرارداد با اسپانسر است زیرا قرارداد برای یک فصل بسته شده است و درصدد آن هستیم تا قرارداد را تمدید کنیم.

 

وی در رابطه با برنامه اردوهای آماده سازی پرسپولیس پیش از آغاز فصل، خاطرنشان کرد: چندین کشور آسیایی، اروپایی و حتی آمریکایی برای میزبانی از پرسپولیس اعلام آمادگی کردند. ما هم با بررسی شرایط قرار است که محل برگزاری اردو را پس از شنیدن نظر برانکو انتخاب کنیم.

 

زادمهر در رابطه با جریمه‌های انضباطی بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال جریمه‌های از سوی کمیته انضباطی برای برخی از بازیکنان در نظر گرفته شده است که میزان آن بهتر است بین باشگاه و بازیکن محفوظ بماند. اما هنوز ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان نزد باشگاه  باقی مانده است که اگر بازیکنی مرتکب خطایی شده باشد، از این میزان قرارداد باقی‌مانده اش از باشگاه کسر می‌گردد.

 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا جلسات هیات مدیره تشکیل نمی شود گفت: مبنای ما این است که تا زمانی که موضوعی برای بررسی نباشد، جلسه تشکیل نشود. علی اکبر طاهری به عنوان مدیر باشگاه مسائل را پیگیری کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها