أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۴۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
گروه تروریستی داعش عده ای از فرماندهان خود را به دلیل فرار از میدان جنگ و یا عمل نکردن به وظایف خود با استفاده از سگ های وحشی اعدام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام جم آنلاین، عناصر تروریستی این گروه عده ای از فرماندهان را که به فرار از میدان جنگ و یا عمل نکردن به وظایف خود متهم شده بودند، به درخت میخکوب کرده و سگ های وحشی و گرسنه را به سوی آنها روانه کرد.

بر اساس این گزارش، یک فرمانده پیشمرگه کرد در شمال عراق گف: داعش از شیوه متفاوت و جدیدی برای شکنجه و اعدام فرماندهان فراری خود استفاده می کند. این گروه فرماندهانی را که نسبت به انجام وظایف خود کوتاهی کرده و یا از میادین جنگ متواری می شدند، با میخ به درخت می کوبد و سگ های وحشی و گرسنه را به سوی آنها روانه می کند تا خوراک سگ ها شوند.

وی افزود: این شیوه جدیدی از اعدام است که داعش برای تنبیه و ترساندن فرماندهان خود اتخاذ کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها