يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۴۸۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
مدافع سابق سپاهان در لیست خرید عبدالله ویسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، احسان حاج‌صفی مدافع هافبک تیم فوتبال فرانکفورت که همراه با این تیم به لیگ دسته سوم بوندسلیگا سقوط کرد در لیست خرید سپاهان قرار گرفته و احتمال دارد دوباره به این تیم بازگردد.

حاج‌صفی سال‌ها در سپاهان بازی می‌کرد و هفته پنجم فصل گذشته از این تیم جدا شده و راهی آلمان شد.

با این حال با آمدن ویسی به عنوان سرمربی سپاهان یکبار دیگر حاج‌صفی در لیست خرید این تیم قرار گرفته و این امکان وجود دارد که دوباره وی به جمع زردپوشان اصفهانی بازگردد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها