يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۵۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله رکود در شرایط فعلی جدی است و موتور رونق تولید باید تقویت شده و دولت باید در این زمینه سریع‌تر عمل کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرگزاری فارس، در مورد مشکلات اقتصادی کشور و بی‌برنامگی دولت در ارتباط با این بخش و اینکه برنامه مجلس دهم در ارتباط با این حوزه چه خواهد بود، گفت: این حرف درستی است که در شرایط فعلی مسئله رکود جدی است و باید موتور رونق تولید در این شرایط باید تقویت شود و بزنگاه شرایط تغییر در کشور اینجاست و در این جهت دولت باید مقداری سریع‌تر عمل کند.

لاریجانی اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و اخیرا هم دستور دادند تا دولت ستادی را برای این امر طراحی کند من در جریان هستم که این ستاد در حال فعالیت است. تصمیماتی را داشته و تصمیمات خوبی را در این حوزه داشته‌اند و اگر این تصمیمات به اجرا درآید می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کل نگاه من نسبت به آینده مثبت است. ما در حال عبور از شرایط سخت هستیم. باید سرعت کارمان را در ایجاد تغییرات بیشتر کنیم. هم دولت باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشد هم مجلس در پشتیبانی و حمایت از دولت بپردازد تا این مسیر زودتر طی شود.

لاریجانی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص نگرانی مردم مبنی اینکه نمایندگانی که حامی دولت هستند زمانی که بین منافع عمومی و خاص دولت بخواهند انتخابی داشته باشند، خاطرنشان کرد: اینکه آرای مختلفی در مجلس باشد یک حسن است. ما باید افتخار کنیم که در مجلس همه طیف‌هایی که امروز در جامعه حضور دارند و حرف دارند صدای آنها در مجلس شنیده می‌شود و این برای یک دموکراسی دینی خوب است. خوب است که همه کسانی که صاحب رای هستند و جریان‌های سیاسی در کشور در مجلس شنیده شود.

وی افزود: من فکر می‌کنم نمایندگان به سوگندی که در ابتدای کار می‌خورند پایبند هستند. این سوگند یک سوگند شرعی است که باید از حقوق ملت دفاع کنند و از انقلاب صیانت و حفاظت داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دسته‌بندی‌هایی که در کشور مشاهده می‌شود وقتی که وارد مجلس می‌شود. وقتی که فرد می‌خواهد رای بدهد با خود محاسباتی را دارد که رای وی واقعا مشکلی را حل می‌کند یا نه و در داخل مجلس قالب‌بندی‌ها محکم نیست که فرد را از اختیار خود خارج کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها