يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۵۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
ارزش دلار آمریکا با افزایش در بازار بین بانکی 30 هزار و 439 ریال معامله می‌شود و این در حالی است که از میان 39 ارز این بازار ارزش 10 ارز همچون فرانک سوئیس روند نزولی به خود گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، ارزش 39 ارز بین بانکی در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شده که قیمت  28 ارز همچون دلار، یورو و درهم روند صعودی، قیمت 10 ارز همچون فرانک سوئیس روند نزولی و قیمت 1 ارز همچون لیر سوریه بدون تغییر قیمت ارزش گذاری شده‌اند.

ارزش دلار آمریکا که در طی معاملات سه شنبه به 30 هزار و 342 ریال رسیده بود با افزایش در روزجاری به  ارزش 3043 تومان رسید.

تغییر کانال ارزش دلار بین بانکی + جدول قیمت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها