کد خبر: ۳۷۷۵۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
تجمع انتخاباتی دونالد ترامپ این بار در ایالت نیو مکزیکو با اعتراض شدید مخالفان وی به خشونت کشیده شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، معترضان چند بار سخنرانی دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جمع هوادارانش در شهر آلبوکرکیو در ایالت نیومکزیکو را مختل کردند.وقتی معترضان صدای فریاد خود را بلند کردند، ترامپ مجبور شد سخنرانی اش را متوقف کند و از نیروهای امنیتی خواست او را محل بیرون برانند.

یکی از معترضان فردی نوجوان بود. ترامپ برای تحقیر او گفت:« این بچه چند سال دارد؟ او چند ساله است؟ او را بیرون ببرید. او هنوز پوشک بچه دارد! او بچه است. این بچه ده ساله به نظر می رسد. من هرگز چنین صحنه ای را ندیده ام. باورکردنی نیست. او کم سن و سال ترین معترضی است که تاحالا دیده ام. تاکنون هیچ معترضی همانند او را ندیده ام. وقتی گفتم او را بیرون ببرید، خودش ترسید و فرار کرد. کاش همه معترضان اینطوری بیرون می رفتند!»

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تجمع انتخاباتی در جمع هوادارانش در شهر آلبوکرکیو در ایالت نیومکزیکو حاضر شد و سخنرانی کرد. حدود یک هزار نفر در مقابل محل سخنرانی ترامپ جمع شدند. شماری از آنها از موانع امنیتی عبور کردند و به درهای ورودی محل سخنرانی رسیدند. اما نیروهای پلیس و نیروهای ضدشورش در مقابل آنها ایستادند و مانع از ورود آنها به محل سخنرانی ترامپ شدند.

معترضان با  فریادهای خود نیروهای پلیس را مخاطب خود قرار دادند. نیروهای پلیس سواره نظام نیز در محل حضور پیدا کردند. در داخل محل سخنرانی نیز چندین بار سخنرانی ترامپ با اعتراضهای مردم قطع شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها