أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۵۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
یازدهمین سالگرد عروج ملکوتی شاعر اهل بیت عصمت و طهارت و دفاع مقدس حاج محمدرضا آقاسی با عنوان (دلداده ای درد آشنا) پنج شنبه ۶ خردادماه در قطعه ۲۴ گلزار شهدای تهران برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه 598، مراسم بزرگداشت یازدهمین سالگرد عروج ملکوتی شاعر دفاع مقدس حاج محمدرضا آقاسی با عنوان (دلداده ای درد آشنا) ، روز پنج شنبه ۶ خردادماه ساعت ۱۸ با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از شعرای دفاع مقدس بر سر مزارش در قطعه ۲۴ گلزار شهدای تهران برگزار می گردد.

این گزارش حاکیست : محمدرضا آقاسی متولد ۲۴ فروردین ۱۳۳۸ در تهران بود . وی به دلایل شخصی ادامهٔ تحصیل نداد و به مدرک سوم راهنمایی بسنده کرد. آغاز کار شعرسرایی او در سال‌های ۱۳۵۱ و ۱۳۵۲ و ورود رسمی محمّدرضا آقاسی به حوزه شعر، بعد از پایان جنگ تحمیلی و در سال ۱۳۶۸ بود. محمدرضا آقاسی با شروع جنگ ایران و عراق به جبهه‌های جنگ رفت و در سن ۴۶ سالگی، به علت بیماری قلبی در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۸۴ دربیمارستان مرکز قلب تهران در گذشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها