کد خبر: ۳۷۷۵۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، مدتی قبل و بلافاصله بعد از پایان فصل و پس از اینکه پیشنهادهای خارجی مهدی طارمی رسانه‌ای شد سه چهار بازیکن دیگر پرسپولیس هم اعلام کردند می‌خواهند فوتبال شان را در خارج از ایران ادامه بدهند اما اصلا پیشنهادی در کار نیست.

یکی از مدیر برنامه‌های مشهور که خودش قبلا بازیکن بوده و در همین لیگ برتر بازی کرده با چند بازیکن فصل قبل پرسپولیس قرارداد دارد که البته بهترین‌های این تیم هستند.

این آقای مدیر برنامه درباره وضعیت قرارداد محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان توضیح داد: «وضعیت هر سه بازیکن تقریبا مشابه هم است. آنها درخشش خوبی در لیگ برتر داشتند و از ارکان موفقیت پرسپولیس در فصلی که گذشت به حساب می‌آیند اما تاکید می‌کنم که به‌عنوان مدیر برنامه این سه بازیکن هیچ پیشنهاد رسمی از تیم‌های خارجی برای آنها نیامده است و تا زمانی که پیشنهاد رسمی نیاید نمی‌توان در این باره به صورت قطعی صحبت کرد.»

وی ادامه داد: «طبیعی است که بعد از درخشش بازیکنان در لیگ‌های داخلی، تیم‌های خارجی برای جذب بازیکنان ابراز تمایل می‌کنند اما کسی که با فوتبال آشنایی داشته باشد می‌داند که بین پیشنهاد شفاهی و پیشنهاد رسمی فرق وجود دارد. تا این لحظه پیشنهاد رسمی برای این بازیکنان دریافت نکردیم و از طرفی به دلیل رابطه خوبی که با آقایان برانکو و طاهری داریم اگر پیشنهاد رسمی به دست ما برسد با مسوولان باشگاه پرسپولیس در میان می‌گذاریم.»

این مدیر برنامه گفت: «اگر پیشنهاد خوب خارجی برای این بازیکنان بیاید و بعد از جمع‌بندی با باشگاه متوجه شویم که رفتن به نفع آنهاست قطعا اجازه ترانسفر صادر خواهد شد اما تا این لحظه همه حرف‌ها گمانه‌زنی است. این سه بازیکن یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند و با عشق با این باشگاه کار می‌کنند. طرفین هم از همکاری با هم لذت می‌برند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها