يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۵۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۵ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه با ابراز رضایت از بازدید مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال از اردوی تیم‌ملی در کرج گفت: بازدید بسیار خوبی از سوی رئیس فدراسیون صورت پذیرفت به شکلی که برای ساعاتی نیز پای درد دل بازیکنان ما نشستند و با اشراف فوق‌العاده خود به فوتسال همه ما را خوشحال کردند.

وی ادامه داد: رئیس فدراسیون با حمایت صریح و قاطع خود از اردوی مورد نیاز اروپایی ما قبل از جام‌جهانی خواستند که روز یکشنبه ابتدا جلسه‌ای در کمیته فوتسال برگزار کنیم و نتیجه آن که خواست‌های نهایی‌مان است را به جلسه‌ای با حضور او برده و همه چیز را نهایی کنیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: تاج در پیگیری بازیکنان نسبت به پاداش وعده داده شده از دوره ریاست قبلی این فدراسیون اعلام کرد که هر مقدار پاداشی که توسط رئیس سابق فدراسیون (کفاشیان) تعهد شده را تعهد خود می‌داند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها