کد خبر: ۳۷۷۵۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
كارشناس سازمان هواشناسي گفت: پيش‌بيني مي‌شود امروز شاهد بارش باران در ۱۳ استان كشور باشيم. البته احتمال آب گرفتگي و طغيان رودخانه‌ها از جمله رودخانه‌هاي فصلي در استان‌هاي گلستان، مازندران، خراسان شمالي و رضوي وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، اصغري كارشناس سازمان هواشناسي با اشاره به موج بارش‌ها كه از ديروز شهرهاي شمال و شمال غرب كشور را در بر گرفته بود، افزود: پيش‌بيني مي‌كنيم امروز در آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل، گيلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالي و رضوي، سمنان و همچنين تهران، البرز، قزوين و زنجان شاهد بارش باران باشيم  كه در پي آن بارش‌ها شرق كشور را نير در بر مي‌گيرد.

وي گفت: البته احتمال آب گرفتگي و طغيان رودخانه‌ها از جمله رودخانه‌هاي فصلي در استان‌هاي گلستان، مازندران، خراسان شمالي و رضوي وجود دارد.

كارشناس سازمان هواشناسي افزود: به نظر مي‌رسد از بعداز ظهر امروز شاهد سرعت زياد باد در استان‌هاي تهران، قم، سمنان، البرز و مركزي باشيم.

كارشناس سازمان هواشناسي گفت: از فردا، دماي هواي كشور گرم‌تر مي‌شود به گونه‌اي كه شرايطي همانند تابستان را تجربه خواهيم كرد.

اصغري گفت: براي استان‌هايي همچون سيستان و بلوچستان گرد و خاك و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود و البته به علت وزش باد در عراق و عربستان، شاهد اندكي گرد و غبار در استان‌هاي ايلام، بوشهر و خوزستان خواهيم بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها