أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۵۹۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
باشگاه پرسپوليس با انتقال مهاجم اين تيم به روسيه مخالفت كرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، مسئولان باشگاه پرسپوليس براي صدور رضايت‌نامه علي عليپور براي انتقال به يك تيم روسي مبلغ زيادي را طلب كردند و همين امر باعث شد انتقال اين بازيكن به قاره سبز منتفي شود.

مديربرنامه‌هاي عليپور روز گذشته (سه‌شنبه) نشستي را با مسئولان باشگاه پرسپوليس برگزار كرد و بعد از صحبت‌هاي انجام شده در اين جلسه پرسپوليسي‌ها براي صدور رضايت‌نامه عليپور مبلغ 800 هزار دلار طلب كردند. اين در حالي بود كه به ادعاي رابطه اين انتقال؛ تيم روسي حاضر است فقط 300 هزار دلار براي رضايت‌نامه اين بازيكن هزينه كند. با توجه به اين قضيه انتقال عليپور به تيم روسي منتفي شد و اين بازيكن در جمع سرخپوشان ماندني است.

شايد اگر مهدي طارمي راضي به ماندن در پرسپوليس مي‌شد مسئولان باشگاه پرسپوليس بدشان نمي‌آمد با انتقال عليپور به تيم روسي موافقت كنند تا اين باشگاه هم سودي از اين انتقال ببرد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها