أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۶۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
رئیس پلیس راه استان البرز از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز جمعه با هدف تسریع در بازگشت مسافران خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به تعطیلی برخی از مدارس از جمله مدارس ابتدایی، در این ایام خانواده‌های بیشتری را در روزهای پایانی هفته به مسافرت می‌روند.

وی افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی استان البرز و اینکه البرز پل ارتباطی پایتخت با 13 استان کشور به شمار می‌آید، افزایش مسافرت‌های مردم تاثیر مستقیم بر ترافیک محورهای برون‌شهری البرز می‌گذارد.

رئیس پلیس راه استان البرز تصریح کرد: این تاثیرگذاری را عصر روز گذشته مشاهده کردیم، چرا که جاده‌ها و آزادراه‌های البرز به ویژه محور تهران – کرج و جاده چالوس ترافیک سنگینی را برای چند ساعت تحمل کرد.

اکبری گفت: به طور قطع اگر پلیس راه تدابیر لازم برای تسریع در حرکت خودروها و جلوگیری از گره‌ خوردن بار ترافیکی نیاندیشد، استان البرز با شرایط حادتری روبه‌رو خواهد شد.

وی افزود: به همین دلیل پلیس راه دستورالعمل‌هایی با هدف کنترل بار ترافیکی، تخلیه خودروها از محورهای‌های اصلی و محدودیت‌ تردد وسائل نقلیه را صادر کرده است.

این فرمانده ارشد انتظامی بیان داشت: بر اساس دستورالعمل پلیس راه،‌ جاده چالوس در عصر روز جمعه با اعمال محدودیت‌ها ترافیکی روبه‌رو بوده و برای ساعاتی این محور یک طرفه می‌شود.

اکبری گفت: بر این اساس ماموران پلیس راه در روز جمعه از ساعت 14 تا ساعت 24 همین روز از تردد وسائل نقلیه از کرج به سمت استان مازندران جلوگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین در این روز و از ساعت 17 به بعد حرکت خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران تا میدان امیرکبیر کرج در استان البرز به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

رئیس  پلیس راه استان البرز یادآور شد: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی هفته، بخشی از نیروهای پلیس راه از عصر روز چهارشنبه تا بامداد روز شنبه به حالت آماده‌باش در می‌آیند.

اکبری گفت: به طور قطع در این مدت با تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه‌ساز برخورد جدی‌تر شده و ماموران پلیس را با متخلفان برخورد قاطع قانونی خواهند داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها