أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۶۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
فرهاد مجیدی و علی کریمی در طول مدت فوتبالشان رفتارهایی خاص و البته متفاوت داشتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، علي كريمي بار ديگر مصاحبه كرده و گفته در آغاز دوران فوتبالش چيزي نمانده بود به عضويت باشگاه استقلال در بيايد. جادوگر پرسپوليس حتي مدعي شده با آبي‌ها قرارداد داخلي هم بسته بود، اما از آنجا كه اين قراردادها در آن زمان اعتبار نداشتند، دور زده و پرسپوليسي شده است. علي كريمي خيلي راحت در مورد حقايق آن روزها حرف مي‌زند، بي‌آنكه اين مسايل تاثيري روي محبوبيت او داشته باشد.

 با اين وجود فرهاد مجيدي زماني كه ميهمان برنامه نود بود، مصاحبه دوران جواني‌اش در مورد پيوستن به پرسپوليس را تكذيب كرد كه اين موضوع سر و صداي زيادي راه انداخت. به هر حال منطقي‌تر بود كه اگر آن مصاحبه صحت نداشته، همان زمان توسط مجيدي تكذيب مي‌شد، در غير اين صورت تلاش براي انكار آن با بيشتر از 10سال فاصله، چندان جالب به نظر نمي‌رسد هر چند مجیدی چندی پیش آتش گرفتن خانه اش در دبی را هم نکر شد اما چندی بعد برادرش به آن اعتراف کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها