يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۶۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
10 روز قبل خانواده‌ای با مراجعه به دادسرای جنایی اعلام کردند که فرزندشان که با پسر عمه خود که وکیل دادگستری قصد عزیمت به بهشهر را داشته‌اند، مفقود شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام جم آنلاین ، قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اعلام این خبر تصریح کرد: با احضار متهم که وکیل دادگستری و پسر عمه گمشده بود و بازداشت وی در روزگذشته، مشارالیه اعتراف کرد که با کشاندن این فرد به باغ عموی خود در بهشهر، وی را با ضربات تبر به قتل رسانده و در همان باغ دفن کرده است.

وی تصریح کرد: نیابت قضایی جهت کشف جسد صادر شده است.

قاضی شهریاری افزود: متهم (وکیل دادگستری) در اعترافات خود انگیزه قتل را ارتباط مقتول با خواهر مطلقه خود اعلام کرده است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصریح کرد: متهم با قرار بازداشت موقت بازداشت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها