يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۶۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
گزارش‌ها در بامداد پنجشنبه حاکی است با درخواست تاجر ایرانی - ترکیه‌ای زندانی در آمریکا برای آزادی به قید وثیقه تا زمان محاکمه در دادگاه مخالفت شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دادستان‌های آمریکایی بامداد پنجشنبه با درخواست «رضا ضراب»، تاجر ایرانی - ترکیه‌ای برای آزادی به قید وثیقه 50 میلیون دلاری تا زمان رسیدگی به اتهاماتش در دادگاه مخالفت کردند.

ضراب بعد از دستگیری در فروردین‌ماه سال جاری در شهر «میامی» ایالت «فلوریدا» آمریکا در این کشور به اتهام تلاش برای دور زدن تحریمها زندانی است.

اولین جلسه دادگاه وی اردیبهشت‌ماه در نیویورک برگزار شد و او در برابر اتهامات توطئه برای انجام میلیون‌ها دلار معاملات مالی برای کمک به دولت و سایر نهادهای ایرانی اعلام بی‌گناهی کرد.

وکلای ضراب هفته گذشته از یک قاضی فدرال در منهتن خواستند وی را به قید وثیقه 50 میلیون دلاری آزاد و تحت حصر خانگی قرار دهند. دادستان‌ها، ادعاهای این وکلا درباره اینکه این اقدامات ضمانت کافی برای  حضور وی در دادگاه را فراهم می‌آورند را رد کرده‌اند.

دادستان‌ها در اسناد دادگاهی که خبرگزاری رویترز بامداد پنجشنبه گزارش داد چنین نوشته‌اند: «شرایط پیشنهادی ضراب برای وثیقه، تلاش وی برای استفاده از ثروت هنگفتش جهت گریز از دادگاه با ظاهرسازی است؛ اقدامی که غیر از عده‌ای از موکلان بسیار ثروتمند در وسع و توان هر کسی نیست.»

آنها همچنین گفته‌اند که ضراب تا کنون درباره دارایی‌هایش مقام‌ها را فریب داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها