أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۷۶۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
تجمیعی از ورزشکاران، صداپیشه و هنرمندان در خندوانه از رویدادهایی قسمتی دیگر از این برنامه بودند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «خندوانه» شب چهارشنبه مثل برخی از قسمت هایی که تنها به برگزاری مسابقه اختصاص دارد، بیش تر از حرف عمل در آن بود.

این بار سوسن پرور، آزاده معیدی فرد(صداپیشه عروسک هایی مثل چرا)، مونا خواجه کَلایی و فرنوش شیخی که هر دو از والیبالیست های کشورمان اند در دو گروه دونفره با هم به رقابت پرداختند.

طی این مسابقات شیخی با پرور و آن دو نیز باهم در یک گروه قرار گرفتند و برنامه را شرع کردند.

بازی لب خوانی، حدس کلمات با پانتومیم و نقاشی، مصرع یابی یک شعر، داستان سازی با چند کلمه  و حدس شغل ها به صورت بیست سوالی از مواردی بودند که در حین رقابت اجرا شدند.

در بخشی از برنامه جوان از سوسن پرور خواست تا اراکی صحبت کند و پرور هم پس از کمی اظهار فضل بیان کرد: لهجه ما تنها یک لحن نیست بلکه ما معتقدیم که لهجه نداریم بلکه یک زبان ویژه داریم.

بعداز این صحبتها و برگزاری مرحله آخر مسابقه گروه خواجه کلایی و معیدی فرد برنده مسابقه شدند و در آخر با آرزوی سلامتی، بهبود مالی و قهرمانی تیم والیبال خانم ها این قسمت از «خندوانه» را به پایان رساندند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها