امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۷۷۷۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۶ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، انگار نه انگار استقلال قرار است برای قهرمانی در فینال جام حذفی بجنگد. این بی انگیزگی را به نوعی در ساق پاهای استقلالی‌ها می‌بینی. وقتی گرمای خرمشهر را در این وقت سال در کنار عملکرد استقلالی‌ها می‌گذاری بیش از پیش به این نتیجه می‌رسی که روی کاغذ شانس ذوب برای شکست این تیم بیشتر است.

 بازی‌های تدارکاتی استقلال در چند روز اخیر و نتایجی که مقابل تیم‌های بی‌نام و نشان به دست آورد هم حسابی هواداران را شاکی کرده و حتی در بازی با گل ابریشم تماشاگران به تمسخر تیم استقلال پرداختند. همین نکته هم این روزها افشارزاده را ناراحت و نگران کرده است و روز گذشته این نگرانی خود را رسانه‌ای کرد.
بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به این نتایج گفت: «به نظر چون بازی تدارکاتی است، اصلا نتیجه آن مهم نیست. چه باخت، چه تساوی و چه برد در این مسابقات دردی از ما دوا نمی‌کند چون ما به دنبال قهرمانی هستیم اما بازیکنان باید حواسشان را جمع کنند چون بازی حساسی را در پیش داریم و باید تمام توانشان را برای قهرمانی بگذارند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها