يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۷۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
 به گزارش پایگاه 598، تکلیف مظلومی بعد از فینال جام حذفی روشن است. اگر با استقلال قهرمان شود، یک فصل دیگر به مربیگری در این تیم  ادامه می‌دهد و اگر نتیجه دیگری رقم بخورد خداحافظی‌اش قطعی است و علیرضا منصوریان به جایش روی نیمکت آبی‌ها  می‌نشیند. این فعل و انفعالات بسیار به واقعیت و آنچه در آینده رخ خواهد داد، نزدیک است...

شمارش معکوس برای پرویز مظلومی آغاز شده است. یکشنبه‌ای که از راه خواهد رسید، ساعاتی پس از پایان فینال جام حذفی، پرویز مظلومی ‌خواهد دانست که فصل شانزدهم هم سرمربی استقلال خواهد بود یا خیر. گرچه روی کاغذ او با استقلال یک فصل دیگر قرارداد دارد اما نتیجه‌ای که در فینال رقم می‌خورد آینده‌اش را دستخوش تغییراتی خواهد کرد.

بهرام افشارزاده که طی همه این روزها تلاش کرده حاشیه امنیت مطلوبی برای مظلومی ایجاد کند و حتی در این راستا توی شکم نجف‌نژاد، رییس هیات مدیره باشگاه هم رفت، می‌داند که اگر مظلومی با استقلال جام نیاورد باید تصمیم‌های تازه‌ای درباره سرمربی آینده بگیرد.

گرچه افشارزاده تمایل چندانی به تغییرات پی‌درپی ندارد و از آن دسته مدیرانی است که ثبات را ترجیح می‌دهد اما شرایط مدیریت در باشگاه استقلال فرق می‌کند و بی‌شک اگر آبی‌ها قهرمانی جام حذفی را از دست بدهند هجمه‌های تازه‌ای علیه باشگاه ایجاد می‌شود و مدیریت هم ناچار است تن بدهد به خواسته‌هایی که از بیرون مطرح می‌شود. پلن افشارازده برای دوران پس از مظلومی نیز مشخص است. او شخصا مذاکراتی با منصوریان داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او را به‌عنوان سرمربی برمی‌گزیند.

البته بحث اسکوچیچ هم همیشه در باشگاه استقلال مطرح بوده و حتی پیش از شهرآورد نیز شنیده می‌شد که مذاکراتی با این مربی داشته‌اند تا اگر احیانا استقلال نیاز به سرمربی جدید داشت او را به این سمت برگزینند.

با این حال شانس اسکوچیچ در قیاس با منصوریان بسیار کمتر است چرا که علی منصور حمایت هواداری را نیز پشت خود دارد و اگر قرار بر تحولاتی باشد، او گوی سبقت را بی‌تعارف از تمام گزینه‌ها خواهد ربود و هیچ عاملی هم نمی‌تواند مانعش شود.

در واقع تکلیف نیمکت استقلال پس از فینال جام حذفی کاملا مشخص است و به طور کلی دو گزینه پیش روی مدیریت این باشگاه است. اینکه پس از قهرمانی استقلال با عزت و احترام مظلومی را در سمت خود حفظ و به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر او باشند و اگر چنین اتفاقی رخ نداد به عقد قرارداد با مربی جدید که یحتمل منصوریان است جامه عمل بپوشانند.

مظلومی هم به واسطه یک فصل مربیگری نسبتا موفق و کسب نیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بیرون نخواهد نشست. او از همین حالا که هنوز هیچ کس به درستی نمی‌داند تکلیفش با استقلال چه می‌شود خواهان زیادی دارد. یکی از تیم‌هایی که برای مظلومی برنامه دارد، صنعت نفت آبادان است. سومین تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد و سال‌های پیش نیز با مربیگری پرویز در فوتبال ایران دیده شده بود.

صنعت نفت آبادان در واقع راه دومی است که پیش روی پرویز قرار دارد. هر چند که او هرگز دوست ندارد به راه دوم کج شود. مظلومی تلاش می‌کند در همان مسیر اول قدم بردارد و همچنان سرمربی استقلال باشد که این میسر نمی‌شود مگر با قهرمانی در جام حذفی. یک قهرمانی شیرین و دلچسب که متضمن تثبیت جایگاهش در باشگاه استقلال خواهد بود.

آیا مظلومی در راه اول طی طریق می‌کند یا به مسیر دوم منحرف می‌شود؟ یکشنبه‌ای که از راه می‌رسد همه چیز مشخص خواهد شد...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها