أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۷۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، بعد از اینکه عبدا... ویسی، استقلال خوزستان را ترک کرد و به سپاهان رفت، مسوولان باشگاه آبی خوزستانی سکوت کردند تا در آرامش یک تصمیم منطقی و فوری بگیرند. جلسات زیادی در چند روز گذشته برگزار شد که در نهایت تصمیم گرفته شد سرمربی آینده استقلال خوزستان یک مربی بومی باشد.

یک مربی بومی و جوان که بتواند مثل عبدا... ویسی با بازیکنان جوان ارتباط دوستانه‌ای برقرار کند. البته قبل از این مساله، قرار بود عبدالمجید باقری‌نیا به‌عنوان سرمربی تیم انتخاب شود اما با توجه به اینکه بازیکنان استقلال خوزستان با هر مربی نمی‌توانستند کنار بیایند و به خاطرش بمانند، مسوولان باشگاه تصمیم گرفتند یک سرمربی جوان انتخاب کنند که مثل ویسی رفتار کند و بتواند بازیکنان را در تیم نگه دارد. به این ترتیب سیروس پورموسوی نخستین گزینه‌ای بود که مد نظر مسوولان آبی‌های خوزستانی قرار گرفت.

همان دستیار ویسی که گفته می‌شود نقش مهمی در قهرمانی تیم داشت. اینکه پورموسوی تا الان در لیگ برتر سرمربیگری نکرده بود باعث شد در اعلام نامش به‌عنوان سرمربی وقفه ایجاد شود اما از آنجا که فولاد خوزستان دست به ریسک بزرگی زد و تصمیم گرفت نعیم سعداوی را به‌عنوان سرمربی جدید تیمش انتخاب کند، این شجاعت در مسوولان استقلال خوزستان به وجود آمد که می‌توان یک مربی جوان و تازه‌وارد را به‌عنوان نفر اول نیمکت تیم‌شان انتخاب کنند. به هر حال بعد از جلسات مختلف 2 طرف به توافق رسیدند و در نهایت ظهر دیروز همه چیز نهایی شد. به این ترتیب سیروس پورموسوی دستیار اول عبدا... ویسی به‌عنوان سرمربی جدید تیم قهرمان یعنی استقلال خوزستان انتخاب شد تا بازیکنانی که قصد ترک تیم را داشتند بمانند و با همان کادر کارشان را دنبال کنند.

گفته می‌شود در نخستین اقدام پورموسوی با موسی کولیبالی مدافع مالیایی تیم صحبت کرد تا او در تیم بماند که ظاهرا با این مساله موافقت شد. پورموسوی قصد دارد به زودی با دیگر بازیکنان تیم که قراردادشان به پایان رسیده، صحبت کند تا آنها هم بمانند. ظاهرا اکثر بازیکنان هم از انتخاب سیروس پورموسوی خوشحال هستند و احتمال دارد در تیم بمانند. تنها مساله‌ای که در مورد سرمربی جدید استقلال خوزستان وجود دارد و باعث شد تا حدودی به هواداران استرس وارد شود، تجربه این مربی است. پورموسوی تا الان هیچ تجربه‌ای در لیگ برتر نداشته و در نخستین حضورش در لیگ برتر هم باید در آسیا حضور پیدا کند؛ در رقابت‌های مهم و سختی که استقلال خوزستان با نام ایران مقابل حریفان قرار می‌گیرد. ظاهرا این مساله مهم باعث شد مسوولان باشگاه استقلال خوزستان تصمیم بگیرند از مجید باقری‌نیا به‌عنوان مدیرفنی تیم، در کنار پورموسوی استفاده کنند. گفته می‌شود توافقات لازم در این زمینه صورت گرفته و قرار است باقری‌نیا، تجربیات خود را در اختیار پورموسوی قرار دهد تا این سرمربی تازه‌وارد بتواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق عمل کند.

نکته مهم دیگر این است که برخلاف فصل گذشته سقف قرارداد بازیکنان هم افزایش پیدا کرده و به 500 میلیون تومان رسیده که این مساله می‌تواند بازیکنان زیادی را نگه دارد. البته اگر پیشنهادهای بهتری به آنها نرسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها