امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۷۷۷۵۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
نظامیان انگلیسی به مسؤولان زندان های بحرین و عربستان آموزش می دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، روزنامه انگلیسی دیلی میل در سایت اینترنتی خود نوشت: بحرین در لیست کنترل وضعیت حقوق بشر دولت انگلیس گنجانده شده است ولی لندن همچنان به آموزش نیروهای نظامی بحرین می پردازد و به آموزش نیروهای دیگر کشورها خصوصاً عربستان نیز ادامه می دهد.

سایت خبری مرآة البحرین به نقل از دیلی میل گزارش داد : مسئولان زندان های بحرین ژانویه 2016 وارد ایرلند شمالی شدند تا از 3 زندان دیدن کنند و این دیدار زمینه سازی برای اجرای طرح آموزش زندانبان های بحرین با هزینه 2 میلیون و 100 هزار پوند (3 میلیون و 80 هزار دلار آمریکا) بود.

دیلی میل نوشت : فعالان حقوق بشر هفته گذشته درپی مشارکت حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در جشن تولد نود سالگی الیزابت دوم ملکه انگلیس انتقادات و اعتراضات زیادی به راه انداختند.

سایت روسیا الیوم نیز اعلام می کند که ارتش انگلیس از سال 2014 به نیروهای نظامی بحرین و عربستان و 14 کشور دیگر آموزش می دهد کشورهائی که پرونده سفیدی در زمینه حقوق بشر ندارند.

کیت آلن رئیس دفتر سازمان عفو بین الملل در انگلیس فوریه 2016 اعلام کرد که نوع روابط انگلیس با عربستان نشان می دهد که لندن آماده چشم پوشی از حقوق بشر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها