يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۷۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
منتخب مردم قم در مجلس از انتخاب نام فراکسیون ولایت برای فراکسیون فراگیر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، احمد امیرآبادی منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری نشست امروز فراکسیون فراگیر، گفت: در نشست امروز تصمیم گیری شد که نام فراکسیون ولایت برای این فراکسیون برگزیده شود.
 
وی با اعلام اینکه 188 نفر دز نشست امروز حضور دارنذ، اظهار داشت: آقای لاریجانی به عنوان گزینه فراکسیون برای ریاست مجلس دهم برگزیده شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
خجالت بکشید لاریجانی اصلاح طلب رو ُ ما مردم مخالف هستیم ُ باز که می خواهید بی بصیرت شوید . واقعا که .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها