أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۸۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
گروه های انقلابی یمن یکی از مشاوران رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را در فرودگاه صنعا بازداشت کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، پایگاه خبری عربی ۲۱ با انتشار این خبر افزود: افراد مسلح یک افسر بلند پایه ارتش یمن را که بعنوان مشاورمنصور هادی فعالیت دارد به هنگام بازگشت از قاهره در این فرودگاه بازداشت کردند.

یک مسوول بلندپایه یمنی با بیان این که سرلشکر صالح الضنین برای درمان به قاهره رفته بود، افزود: وی به هنگام بازگشت در فرودگاه بازداشت شده است.

این درحالی است که برخی منابع دیگر در این رابطه گفتند وی به مقصد حضرموت در شرث یمن پرواز کرده بود ولی هواپیمای حامل وی ناچار به فرود اضطراری در صنعا شده و همین امکان بازداشت وی را فراهم کرده است.

این مسوول بلندپایه این خبر را رد کرده است.

وی که خواست نامش فاش نشود به این پایگاه خبری افزود:بازداشت ژنرال الضنین در چارچوب حملات گسترده علیه فرماندهان وافسران ارتش یمن صورت گرفته است.

گفته می شود الضنین از افراد نزدیک به علی محسن الاحمر معاون هادی منصور و فرمانده نیروهای مسلح وی است.

الضنین از افسران باسابقه واز اهالی شهر سنحان یمن و همشهری علی عبدالله صالح است که پست های نظامی زیادی را در کارنامه خود دارد که ازجمله آنها می توان به فرماندهی لشکر زرهی ۳۳ بزرگترین و قدیمی ترین لشکر ارتش یمن اشاره کرده که پایگاه آن در شهر ساحلی المخا بود و بعدها به منطقه الراحه در شهر لحج تغییر داده شد.

الضنین در سال ۲۰۱۱ به جنبش ضد صالح پیوست و درپی برسرکارآمدن منصور هادی به رغم بازنشستگی دعوت به کار شد و به عنوان مشاور مشغول به کار شد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها