يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۸۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
یک سخنگوی نظامی آمریکا روزجمعه اعلام کرد: در حملات هوایی و توپخانه ای ائتلاف تحت رهبری امریکا علیه داعش، 70 نفر از نیروهای این گروه تروریستی در فلوجه عراق از جمله فرمانده آن در این شهر کشته شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، سرهنگ 'استیو وارن' مستقر در بغداد گفت : طی چهار روز گذشته بیست نوبت حمله به نیروهای داعش دراین شهر محاصره شده به انهدام مواضع داعش و مکان های تسلیحاتی این گروه انجامید.

این سرهنگ امریکایی اظهار داشت: ما بیش از70 نفر از نیروهای دشمن از جمله ماهر البلاوی فرمانده نیروهای داعش را کشتیم.

وی افزود: تحمل این تلفات، البته کاملا باعث نخواهد شد تا دشمن دست از نبرد بکشد ولی آن را می توان وارد شدن یک ضربه دانست و این امر موجب سردرگمی و ارتقای فرمانده دوم به جای فرمانده اصلی می شود. این باعث می شود تا دیگر اعضای رهبری به نقاط اطراف نقل مکان کنند.

نیروهای عراقی طی هفته جاری عملیاتی را برای باز پس گیری فلوجه یک سنگرگاه داعش واقع در50 کیلومتری غرب بغداد آغاز کرده اند.

بین 500 تا یکهزار نیروی داعش فلوجه را تحت کنترل خود دارند و 50 هزار غیرنظامی در این شهر گیر افتاده و به آنها هشدار داده شده که در صورت هرگونه تلاش برای فرار کشته خواهند شد.

وارن گفت : جنگ فلوجه درمرحله اولیه قرار دارد و لذا معلوم نیست که این نبرد تا چه مدت طول خواهد کشید ونیروهای داعش تا چه اندازه مقاومت خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها