کد خبر: ۳۷۷۸۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
تاکنون 10 باشگاه مربیان خود را انتخاب کرده اند که میانگین سنی این مربیان تاکنون 49.2 می باشد.
به گزارش پایگاه 598، در این میان برانکو ایوانکوویچ مربی پرسپولیس با 62 سال کهنه کارترین مربی و رسول خطیبی مربی تیم ماشین سازی تبریز جوانترین مربی لیگ به حساب می آید. 

اتمام لیگ برتر در دوره پانزدهم با تکاپوی تیم ها برای حفظ و یا تغییر مربیان خود همراه بوده است و تاکنون 10 تیم مربیان فصل آینده خود را شناخته اند و سایر تیم ها نیز در تلاش برای انتخاب مربی جدید و یا حفظ مربیان فعلی خود می باشند.

 تاکنون تیم های پیکان(مجید جلالی)، پرسپولیس(برانکو ایوانکوویچ)، سایپا(حسین فرکی)، ذوب آهن(یحیی گل محمدی)، سپاهان(عبدالله ویسی)، استقلال خوزستان(سید سیروس موسوی)، پدیده(رضا مهاجری)، فولاد خوزستان(نعیم سعداوی)، ماشین سازی(رسول خطیبی) و گسترش فولاد(فراز کمالوند) مربیان خود را شناخته اندکه میانگین سنی مربیان حاضر در این تیم ها تا اینجا 49.2 است.

اگرچه  به نظر می آید که تغییر چندانی در این میانگین سنی نسبت به سال های گذشته ایجاد نشده است اما نکته ای در این میان جلب توجه می کند و آن هم دیدن اسامی مربیانی است که تاکنون تجربه لیگ برتری به عنوان سرمربی را نداشته اند. در این بین می توان به سید سیروس موسوی که جانشین عبدالله ویسی در تیم استقلال خوزستان شده اشاره نمود. علاوه بر این وجود چهره هایی جوان مانند رسول خطیبی ، فراز کمالوند و هم چنین چهره ه های باتجربه مانند برانکو و فرکی می تواند به جذابیت های لیگ شانزدهم اضافه نماید. البته هنوز تکلیف مربیگری در تیم استقلال، نفت تهران ، صنعت نفت آبادان، سیاه جامگان، تراکتور سازی و صبای قم مشخص نشده و باید دید که سکان هدایت این تیم ها در فصل آینده با توجه به گمانه زنی هایی که وجود دارد به کجا خواهد رسید. البته به نظر نمی رسد تغییر محسوسی در این میانگین ایجاد شود.

جدول زیر مربوط به سن مربیانی است که قرارداد خود را با تیم های خود نهایی کرده اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها