أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۸۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
آقای گل لیگ برتر پانزدهم قصد دارد فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر دریافت پیشنهادهایی از لیگ برتر روسیه برای مهدی طارمی مطرح شده است اما جالب اینجاست که این پیشنهادها جدید نیستند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر با پیشنهادی نجومی از تیم روبین‌کازان روسیه مواجه شد. شنیده می‌شود رقم این پیشنهاد یک و نیم میلیون یورو بوده است که قرار بوده 500 هزار یورو به باشگاه پرسپولیس برسد. در واقع باشگاه پرسپولیس می‌توانست نزدیک به دو میلیارد تومان از این انتقال سود ببرد.

طارمی در نیم‌فصل به غیر از روبین‌کازان، از تیم‌هایی در ایتالیا، اسپانیا، سوئد و قطر هم پیشنهاد داشت. وی هنوز در خصوص آینده خود تصمیم نگرفته است. هر چند نزدیکان او مدعی هستند اگر صعود تیم فوتبال «دیپورتیوو لگانس» به لالیگا قطعی شود، آقای گل لیگ برتر پانزدهم فصل آینده به این تیم خواهد پیوست.

وقتی «آقای گل» در نیم‌فصل به روسیه نرفت/ مقصد نهایی طارمی مشخص شد + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها