أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۸۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان با مدیران باشگاه استقلال به توافقات نسبی دست پیدا کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، بسیاری دیدار فینال جام حذفی را آخرین حضور پرویز مظلومی روی نیمکت تیم فوتبال استقلال می‌دانند. گفته می‌شود علیرضا منصوریان و دراگان اسکوچیچ، گزینه‌های نهایی مدیران باشگاه استقلال برای فصل آینده هستند.

این در حالی است که یکی از اعضای باشگاه استقلال تمام این معادلات را به‌هم ریخت و در این باره به میزان گفت: «بهرام افشارزاده با برخی از مسئولان بلند پایه ورزشی رایزنی کرد و مجوز حضور دوباره زلاتکو کرانچار را در ایران گرفت. به این مربی خبر داده‌اند خود را به دبی برساند و استقلالی‌ها بلافاصله بعد از جام حذفی راهی اردویی در امارات خواهند شد تا با کرانچار به عنوان سرمربی قرارداد امضا کنند.»

جالب اینجاست که این عضو باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی را هم دستیار کرانچار در استقلالِ لیگ برتر شانزدهم می‌داند. ظاهرا قرار است برنامه جذب بازیکن هم با نظر کادر فنی جدید در امارات انجام و در تهران نهایی شود. باید این مربی کروات بار دیگر به لیگ برتر کشورمان برمی‌گردد و از همه مهم‌تر کاپیتان پیشین استقلال قبول می‌کند به عنوان کمک‌مربی روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند یا خیر.

گفتنی است ایگور استیماچ از میان گزینه‌های جانشینی پرویز مظلومی کنار رفته و استقلالی‌ها برنامه‌ای برای جذب سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها