امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۷۷۸۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
حاشیه های افتتاحیه مجلس دهم گزارش می دهد؛
آغاز به کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی انجام شد که خالی از حواشی جالب نبود.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، زنگ دهمین دوره مجلس  شورای اسلامی صبح امروز و  با حضور آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در صحن علنی مجموعه بهارستان به صدا در آمد.

آغاز به کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی  انجام شد که خالی از حواشی جالب نبود.

فرش‌ قرمزی که در جای‌جای مجموعه بهارستان تعبیه شده بسیار خود نمایی می کرد و حضور بیش از 300 خبرنگار، عکاس و تصویربردار در صحن علنی نیز هیجان را همراه شور و حال متفاوت بهرستان کرده بود.

یکی از حواشی جالب صحن علنی امروز توسط رییس هیات سنی مجلس رقم خورد که خنده منتخبین و حضار را به همراه داشت.

رییس هیات سنی مجلس و منتخب مردم تهران در مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمانی که می خواست از حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبری برای قرائت پیام ایشان به مناسبت افتتاحیه مجلس دعوت کند به اشتباه گفت از آقای "محمدی گیلانی" دعوت می کنم پیام رهبری را قرائت کند.

این حاشیه جالب به همین جا ختم نشد و در ادامه توسط  حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی تکمیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، زمانی که پشت تریبون مجلس قرار گرفت با لبخندی خطاب به حضار گفت خدا رحمت کند آقای گیلانی را، نمی دانم چگونه از اون عالم می خواهد تشریف بیاورد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها