أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۹۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، فینال جام حذفی برای تماشاگرانی که نتوانند به ورزشگاه نفت‌وگاز بروند در ورزشگاه دیگری در خرمشهر پخش خواهد شد.

به گزارش بانک ورزش،  فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در حالی ساعت 21 فردا (یکشنبه) در خرمشهر برگزار خواهد شد که هواداران خرمشهری می‌توانند از ورزشگاه همجوار محل برگزاری مسابقه این دیدار را تماشا کنند.

با اعلام محمدرضا ساکت از اعضای سازمان لیگ، با توجه به اینکه به دستور شورای تامین خرمشهر 11 هزار بلیت برای دیدار فینال جام حذفی فروخته شده ، تمهیداتی اندیشیده شده که چنانچه تماشاگرانی نتوانند وارد ورزشگاه نفت‌وگاز شوند از ورزشگاه کنار آن بازی را تماشا کنند.

ورزشگاه همجوار محل برگزاری فینال جام حذفی تا 5 هزار نفر گنجایش دارد و این تعداد تماشاگر می‌تواند با حضور در این ورزشگاه بازی را از تلویزیون تماشا کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها